ponedjeljak, studenoga 16, 2009

[SINGLE]Namie Amuro - PLEASE SMILE AGAIN

























PLEASE SMILE AGAIN
je 17. singl Namie Amuro izdan 4.10.2000. Dospjeo je na 2. mjesto na Oricon Charts.

Pjesma PLEASE SMILE AGAIN počinje sa veoma zanimljivim uvodnim zvukovima koji su stvarno odlično napravljeni, od kompozicije i vokala Namie koji ih lagano prate. Djelo se zatim otvara odličnim guitar riffovima te onda se ubaci veoma adiktivan refren. Riječi na engleskom i kako ih Namie izgovara poput "PLEASE CLOSE TO ME" mogu zvučati dosta čudno, ali se za to sve ispalti odlična kompozicija refrena, kao i cijele pjesme (kao npr. kraj 2 refrena u pjesmi je jednostavno epic). Versei su također veoma dobro kompozirani i drže zanimljivi flow pjesme. Sve u svemu, ovo je jedna od najboljih njenih pjesama u 2000. godini.

OCJENA PJESME: 10/10

Ovaj singl slijedi epicness prve pjesme sa B-stranom CROSS OVER, koja je po mojem mišljenju puno bolja od A-strane. Već kada ova pjesma počne možemo vidjeti da je ovo još jedna kick-ass pjesma 2000. godine. Naime, počinje lagano gitarom, ali se cijela atmosfera naglo promijeni u jaču sa odličnim beatovima, a nakon toga cijela pjesma ostaje kompozirana u veoma misterioznoj atmosferi koju stvaraju pogotovo klavir popraćen sa spomenutim beatovima. To je baš i razlog zašto obožavam ovu pjesmu, jer zvuči nevjerojatno napeto i misteriozno u isto vrijeme. Refren je fenomenalan, glazba je savršena. Pogotovo mi se sviđa kako svaki refren završi sa Namie kako pjeva veoma duboke i pomalo zastrašujuće note i njen glas se odbija sa puno echoa. Stvarno mi se sviđa kako je Tetsuya napravio ovu pjesmu, i mislim da su joj trebali posvetiti više pažnje a ne samo ju baciti kao B-stranu i na album.

OCJENA PJESME: 10/10

Stvarno sam bila iznenađena objema pjesmama na ovom singlu, kada sam ga napokon odlučila poslušati. Na kraju krajeva, ovo je ostao kao jedan od mojih najboljih singlova od Namie, jer su obje pjesme na njemu i više nego brilijantne. Ako se smatrate nekakvim obožavateljem Namie a niste nikada čule ove pjesme, što čekate?

OVERALL OCJENA: 10/10

Nema komentara: