četvrtak, srpnja 07, 2011

[SINGLE]Nana Mizuki - SCARLET KNIGHT























SCARLET KNIGHT
je 23. singl Nane Mizuki, izdan 13.4.2011.

Inače nikada ne bih skinula ovaj singl ni probala Nanu Mizuki, da nisam vidjela ovaj predivan cover singla. Hvala bogu, jer se nisam ni malo razočarala. Pjesma SCARLET KNIGHT jest, iako zvuči previše cheesy kada ju čujete prvi put, odlična pop pjesma. Počinje sa zvukom crkvenih zvona te laganim orguljama (što paše uz cover), ali pjesma brzo gubi taj epic početak kada se uključe dosta "živahne" violine i glas od Nane, koji je na žalost ne-baš-nešto savršen. Bez obzira na njen glas, koji je u redu jer ipak dodaje neku živahnost cijeloj ovoj upbeat pjesmi, ova pjesma je dosta zanimljiva sama po sebi jer je dobro kompozirana i ima dosta dobre riječi. Refren je glavni highlight pjesme., i razlog zašto mi se tolko sviđa ova pjesma je njena pozitivna energija. Sve u svemu, ovo je pjesma vrijedna malo više slušanja (jer vjerujem da je ne biste baš zavoljeli da ju čujete prvi put, ili sam to samo ja) jer će vam se njena catchyness definitivno svidjeti.


OCJENA PJESME: 10/10


Slijedi B-strana HIGH-STEPPER koja me VEOMA iznenadila. Odmah ću reći da je tisuću puta bolja od A-strane, te mislim da su obje pjesme trebale zamjeniti mjesta. Ovo je isto addictive number, ali je više electro-pop/dance sa rock elementima. Čim je pjesma počela u instantu mi se svidjeo početak sa bas gitarom, te kako je napredovala sve više mi se svidjela pozitivna tema pjesme i jednostavno cijela vesela i nekako epic atmosfera. Ono što mi je teško shvatiti je to da se većini ljudi sviđa A-strana, a ovu pjesmu ni ne šljive. But each to their own I guess. Da zaključim, ovo je prva pjesma koja mi se svidjela od Nane Mizuki, i da ne govorim koliko njeni vokali bolje pašu uz ovu pjesmu nego prethodnu. Isto tako, veoma je adiktivna i za sada moja najdraža pjesma od Mizuki, ali to ne govori puno jer od nje volim samo ove dvije pjesme. Svejedno, ovo je savršena pjesma.


OCJENA PJESME: 20/20


Stvarno mi je drago što me je cover singla navuko na to da ga poslušam. Obje pjesme su odlične te nemam primjedbi osim da A-strana zvuči nekako previše cheesy iako to netreba biti. Anyway, odličan singl vrijedan slušanja, tj. ako volite vesele J-pop pjesme. Nana Mizuki nema neke previše dobre vokale, ali barem unosi dosta energije u svojim izvedbama.


OVERALL OCJENA: 10/10


2 komentara:

katja kaže...

oh i nana mizuki voliš! *_* još bolje..i cd-eje kupuješ? SAVRŠENO. Ja trenutno samo Morning Musume cdove kupujem. ^^;; I nisam baš Ayufan..hmm bilo bi zanimljivo da jednom napraviš recenziju od Morning Musume. ^_^

Mace kaže...

Pozdrav. Morning Musume ne slušam tako da ne mislim da ću recenzije pisat sa njihovim albumima/singlovima. Probala sam ih slušati prije 5-6 godina no shvatila sam da takva vrsta glazbe baš nije za mene.

Hvala na komentaru ^^