srijeda, kolovoza 01, 2007

[REVIEW][SINGLE]Chihiro Onitsuka - Infection/LITTLE BEAT RIFLE




Infection/LITTLE BEAT RIFLE
je peti double A-side singl Chihiro Onitsuke.
Izdan je 7.9.2001.





Infection je definitivno najbolja pjesma Chihiro Onitsuke ikada.Jednostavno je
ova pjesma zadivljujuća.Ova tužna balada zajedno sa glasom Chihiro koji šalje
trnce kralješnicom kada slušate pjesmu će vas sigurno rasplakati.
Odlična pjesma sa odličnom skladbom klavira i violina koje će vas odvesti
u svijet tuge :(.



OCJENA PJESME: 10/10



Na drugoj strani je LITTLE BEAT RIFLE.Ova odlična vesela pjesma koja je puno drukačija
od Infection jer vas ne dovodi u svijet tuge nego sreće.Ovo je još jedna od najboljih pjesama
Chihiro Onitsuke i ima veseli osjećaj za budućnost.
Muzika (gitara,klavir) je predobra!



OCJENA PJESME: 10/10



To bi bile sve pjesme na singlu.
Ovaj singl je moj najdraži od Chihiro Onitsuke jer obje pjesme su odlične.
Ništa drugo mi ne preostaje nego mu dati najveću ocijenu.



OVERALL OCJENA: 10/10







1 komentar:

Anonimno kaže...

Linkala sam tvoju stranicu na moju iako se radi sadržajno o dvije potpuno različite stranice (ja pišem o J-rocku) ipak imaju zajedničko to što su na Hrvatskom i recenzijama žele pobližiti japansku modernu glazbu drugima.
Pratiti ću tvoj blog.