subota, srpnja 21, 2007

[REVIEW][SINGLE]Tsukiko Amano - Koe


Koe je 11. singl od Tsukiko Amano izdan 27.7.2005
i dosegnuo je 39. mjesto po prodaji.
A-strana singla (Koe) je bila glavna tema
za igru Fatal Frame 3.



Koe je prva Japanska pjesma koja mi se svidjela i uvela u svijet Japanske glazbe.
To je Jrock pjesma za koju sam čula iz igre Fatal Frame 3 (kao navedeno gore) i kojoj
ću oduvijek biti zahvalna jer mi je pokazala ljepotu Japanskog rocka (a kasnije me odvela na Jpop).Koe je meni najbolja Jrock pjesma za koju sam čula.Pjesma počinje sa malo jezivim klavirom na početku (i trebala bi pjesma bit jeziva jer igra za koju je tema je horror),i refren kasnije eksplodira u rock tempo.Koe je fantastična pjesma koju morate poslušati!



OCJENA PJESME: 10/10



Zadnja pjesma na singlu je Moe.Ta pjesma je potpuno različita od A-pjesme sa singla.
To je vesela,pop,zabavna pjesma sa predobrim zvukom rock gitare u backgroundu.
Pjesma mi se dosta sviđa,i mogu reći da vesele pjesme od Tsukiko Amano su uvijek odlične!



OCJENA PJESME: 7/10



Cijeli singl je po mom mišljenju bio odličan!Iako ima samo dvije pjesme,ovaj singl zbog pjesme
Koe će dobiti najvišu ocjenu.Sada,ako mislite da je to nepošteno,nije me briga,jer će Koe zauvijek biti moja najdraža Japanska pjesma :)



OVERALL OCJENA: 10/10






Nema komentara: