petak, srpnja 09, 2010

[ALBUM] Namie Amuro - SWEET 19 BLUES

























SWEET 19 BLUES je 1. studijski album Namie Amuro, izdan 22.7.1996.

Album se otvara interludeom dugim svega 4 sekunde, ako i toliko. Namie jednostavno izgovara watch your step!!, što je i ime ovog kratkog otvarača albuma. Iako ljudi smatraju ove kratke interlude-e kao fillere i totalno nepotrebne, meni se ideja sviđa i cijeli album postaje puno kreativniji i zanimljiviji upravo zbog tih "nepotrebni" interlude-a.

OCJENA PJESME: 10/10

Slijedi još jedan kratak interlude, motion. Sviđa mi se efekt odzvanjanja pjesme u jedno pa drugo uho, uz to u njemu čujete korake i lagano pjevušenje backing vokala. Veoma dobar dodatak prije sljedeće pjesme.

OCJENA PJESME: 10/10

Slijedi LET'S DO THE MOTION, tek jedna od mnogih epic pjesama na ovom albumu. Inače nikada nisam voljela ovakvu vrstu glazbe, ali je jednostavno sjajno kako slušajući više puta taj žanr možete postati ovisni o njemu na licu mjesta. To se dogodilo sa mnom ovdje. Jednostavno obožavam kako je cijela atmosfera pjesme dinamična i jednostavno vas uvodi u život, da ne pričam o odličnom repanju Namie koje totalno rastura cijelu pjesmu, i backing vokali su izvanredni. Sve to stvara jednostavnu epic pjesmu koju kada ju slušate odmah postanete sretniji, doslovno. Kada Namie kaže "right now!" i "brighter days, brighter nights!" je čista droga. Ovo je savršena energetična pjesma.
"I need a second and I'll be in it.
I need a vision higher and higher mm...
(Right now!) "


OCJENA PJESME: 20/20

Whoa, PRIVATE čak i rastura sve pjesme zajedno na albumu sa svojom EPIC atmosferom i opet, preadiktivnim repanjem Namie. Stvarno nemogu opisati koliko obožavam ovu pjesmu, jednostavno sam u raju kada ju čujem. Mislim da trebam posvetit hram samo njoj, ozbiljno. Ova pjesma je raj za introverte, i ako postoji jedna pjesma s kojom se mogu skoro najviše povezati - onda je to ova. Riječi su stvarno predobre, obožavam kako je cijela pjesma nevjerojatno zabavna i ovo je jedna od pjesama koje obožavam pojačati malo previše nego što bih trebala.
"Nobody’s here, nobody’s coming, that makes us more, more free."
"Gimme some more hip hop tune!!"

OCJENA PJESME: 20/20

Slijedi interlude, Interlude ~Ocean Way. Iako nije ništa posebno, sviđaju mi se violine i nastavljanje na sljedeću pjesmu.

OCJENA PJESME: 10/10

Epicness se nastavlja kada Don't wanna cry (Eighteen's Summer Mix) kicks in. Obožavam i originalnu verziju pjesme, ali iskreno volim više ovu verziju jer je više jazzy i jednostvno epic =D.
Ova pjesma je veoma upbeat i ima puno backing vokala koji samo upotpunjuju odličan jazz osjećaj pjesme i sviđa mi se kako Namie izvodi pjesmu. Ova je još jedna zabavna pjesma na albumu po glazbi, ali riječi nekako upućuju na negativnost. Zanimljiva pjesma i jedna od boljih na albumu (ali iskreno ne vidim niti jednu pjesmu koja nije manje bolja xD).
"It may not be punches,
but it’s still hurting me, and I don’t want that.
The way I just kneel and take it
is so painful and so hard, and there’s no end"


OCJENA PJESME: 10/10

Rainy DANCE nastavlja ovaj album. Pjesma je poprilično kratka, ali odlična nonetheless. Sviđa mi se kompozicija i vokalna izvedba Namie. Uz ovu pjesmu je odlično, kao što naziv kaže, plesati na kiši, što moram probati (šalim se!). Iako je najmanje impresivnija od svih pjesama na albumu, ne znači da je loša, zapravo je jaaaako daleko od toga. Obožavam light atmosferu i kako je pjesma jazzy. Sasvim odlična pjesma koja lijepo popunjuje ovaj već potpuno epic album.
"It’s raining, so it’s OK to get wet
I bet nobody will even spot my tears"


OCJENA PJESME: 10/10

Još jedna (ali ne i zadnja) epic pjesma, Chase the Chance (CC Mix) nastavlja upbeat stranu albuma. Jedna od mojih favorita, najviše zbog dinamične glazbe i nevjerojatno odličnog rap djela nakon refrena. Naravno, cijela pjesma je savršena i nevjerojatno zabavna. Obođavam kada Namie ozvodi ovu stvar na koncertima, iako vjerovali ili ne ovu pjesmu sam prije mrzila zbog refrena, ali za mene to nije ništa novo jer pjesme koje me najviše iritiraju na kraju postanu moje najdraže pjesme. I Chase the Chance nije iznimka. Isto mislim da je albumska verzija pjesme puno bolja, iako volim slušati obje verzije.
"Without fun, life has no meaning.
But if all you do is have fun you
won’t get stronger.
A road without mountains and valleys is boring,
there’s no rollercoaster then
"

OCJENA PJESME: 10/10

Još jedan interlude, ali vjerojatno moj najdraži, Interlude~Joy nastavlja album sa svojim pomalo squeaky otvaranjem. Inače postoji puna verzija pjesme na istoimenom singlu albuma. Volim laid-back i zabavnu atmosferu pjesme, i rap dijelovi su isto predobri.

"A to the M to the U to the R to the O!"

OCJENA PJESME: 10/10

Slijedi još jedna EPIC pjesma (duh), I'll JUMP. Ovo je još jedna pjesma tipa LET'S DO THE MOTION, sa refrenom kojega pjeva samo zbor, veoma dinamična pjesma i jedna od mojih najdražih. Obožavam kada Namie kaže "ooh, lift me up", i sve la la la la na početku pjesme i u pjesmi. Isto tako vrhunac pjesme na kraju je savršen. Versei su predobri a refren je energetičan i prezabavan. Što da više kažem?
" Lift me up!, lift me up!
Lift me up !!
Wow yeah lift me up !
Lift me up, lift me up !!
Wow yeah lift me up !!
"
OCJENA PJESME: 10/10

Interlude ~Scratch Voices je basically Namie kako govori "wakannai yo!", što znači "ne razumijem!". Zanimljiv side-kick albumu?

OCJENA PJESME: 10/10

i was a fool je još jedna od mojih najdražih pjesama na albumu, ironično, prije bila mi je najgora. Ova pjesma je još jedna jazz-rap tip pjesme, koje zbog ovog albuma OBOŽAVAM. Refren opet pjeva većinom zbor, i stvarno zvuči predobro. Ne moram spominjati da mi je najdraži dio pjesme repanje Namie, pogotovo dio pri kraju. Stvarno epic i prezabavna pjesma.

"I was a fool, I just kept running away..."

OCJENA PJESME: 20/20

Nastavljamo album sa present. Albumska verzija je potpuno drukčija od verzije sa singla. Ovo je još jedna jazzy pjesma, i sviđa mi se promjena i drugačija kompozicija, iako malo više preferiram verziju sa singla gdje Namie doslovno priča, jer je ipak refren puno bolji i zvuči puno slađe. Sve u svemu ovo je još jedna odlična pjesma na albumu.
"Everything here, and everything that happened today
Was all so that I

Could meet you"

OCJENA PJESME: 10/10

Slijedi još jedan interlude, Interlude ~Don't wanna cry Symphonic Style~, koji je jedan od najboljih na albumu. Sviđa mi se cijela reprodukcija Don't wanna cry u orkestralnom stilu, i cijela skladba je zvučala kao da se prenosi iz radija.

OCJENA PJESME: 10/10

Nakon toga album nastavlja veoma energetična i zabavna pjesma (i opet, jedna od mojih najdražih), You're my sunshine (Hollywood Mix). Ovaj mix pjesme je PUNO bolji od originala, kojega isto obožavam, jednostavno jer ima puno veseliju atmosferu koja totalno paše uz ovakvu slatku pjesmu. Najbolji dio su violine koje stvaraju tako "grand" ugođaj, i naravno presavršeni verse-i i pomalo cheesy ali predobar refren. Odlično za slušati na ljeto.
"We’ll have the sun, happier than anyone else, to ourselves.
Something’s definitely going to change, it’s gonna be different from back then!
Because we can meet someone, or run into someone by chance.
"

OCJENA PJESME: 10/10

Slijedi Body Feels EXIT (Latin House Mix). Dok neizmjerno obožavam originalnu verziju Body Feels EXIT, koju smatram najboljom dance pjesmom u povijesti, nisam previše žalosna jer nije bila uključena u album i zamijenjena ovim remixom jer je remix veoma dobar. Tehnički, pola pjesme koja sveukupno traje skoro 9 minuta, su beatovi i Body Feels~ Body Body Body..... Bez obzira na to, cijela pjesma je uključena na kraju. Iako gubi svu epicness koju originalna verzija ima, samo jer je Body Feels EXIT znači da je odlična, što uistinu i je.

"Body Feels EXIT!
I’m sure I’ll get out of here someday.
"

OCJENA PJESME: 10/10

Interlude '77~ nastavlja album. Veoma mi se sviđa kompozicija ovog kratkog dijela koji se sastoji navjiše od violina i zvuka valova. Lijepi touch za album.

OCJENA PJESME: 10/10

SWEET 19 BLUES je jedna od onih nostalgičnih pjesama, i nemogu si pomoći da ju ne obožavam. Cijela glazba je laid-back ali kompozicija je dosta zanimljiva i refren je veoma dobar. Najbolji dio pjesme je vjerojatno bridge. Nemam više ništa za reći, osim da je ovo jedna od svih odličnih pjesama na albumu (duh).
"Change my life, change my life!
Maybe in my past life,
I was a stray cat in an alley, I bet I was...
"

OCJENA PJESME: 10/10


Obožavam kako se ovaj album završava sa ...soon nineteen, zadnjim interludeom i da... pjesmom. Ovo je basically Namie kako lagano pjevuši (šaputa?) dijelove refrena prethodne pjesme, SWEET 19 BLUES. Namie zvuči stvarno usamljeno kada pjeva, i glazba zvuči magično sa laganim orguljama u pozadini. Koji epic način za zavržavanje epic albuma!

"Sweet, sweet nineteen blues...
But the truth is, I’m lonely.
Sweet, sweet nineteen dreams...
Maybe I’ll show someone a side of me that nobody’s seen before
."

OCJENA PJESME: 10/10

Sve što imam za reći za ovaj album je WOW. Nikad nisam mislila da ću moći zavoljeti tako različiti žanr glazbe u tako kratkom vremenu. Ali Namie me totalno osvojila u ovaj odličan "blues" album. Bez razmišljanja, ovo je jedan od mojih najdražih od najdražih albuma od Namie, i molim vas da shvatite da mi je užasno teško, zapravo nemoguće, izabrati najbolji album od ove EPIC izvođačice. PAST FUTURE? PLAY? STYLE? Queen of Hip-Pop? GENIUS 2000? break the rules? Concentration 20? SWEET 19 BLUES? Dance Tracks vol.1? Jednostavno me previše tražite. Da se vratim na SWEET 19 BLUES, ovo je jedan izniman album, bez obzira što većina govori da je "star" ili "loš". Svejedno ta većina su closed-minded ljudi koji nemogu barem pokušati zavoljeti nešto drugačije nego samo sranja na koje su navikli. Anyway, treba li posjedovati ovaj album? DAAAAA. I drago mi je što imam tu čast.

OVERALL OCJENA: 1000/1000 (20/20 xD).


1 komentar:

SHINee kaže...

Ahh, baš super da sam ovo našla... inače obožavam k-pop, ali zanima me i japanski rock, pa cu proci sve ovo kad cu imat više vremena =D hvala na trudu ^^