petak, srpnja 08, 2011

[ALBUM]JASMINE - GOLD

























GOLD
je prvi album japasnke pjevačice JASMINE, izdan 21.7.2010.

Album se otvara sa PRIDE, dužom interlude pjesmom. Prvo što ću reći jest da je ovo stvarno odličan način otvaranja albuma jer je pjesma agresivna i veoma cathy i uvodi vas u album tako da odmah znate da neće biti dosadan. Riječi su stvarno odlične i agresivni način na koji ih JASMINE izvodi stvarno zabavljaju slušatelja. Pogotovo mi se sviđaju "I was born in the heisei, in the heisei/first year of the heisei, of the heisei" dijelovi jer su jednostavno precatchy, i kao i cijela pjesma savršeni.

OCJENA PJESME: 20/20

Slijedi njen prvi singl, sad to say. Već sam ovu pjesmu recenzirala govoreći da je jedna od najboljih pjesama 2009. Moje mišljenje se nije promijenilo i još uvijek pjesmu mogu slušati kao da je nova. Ono što mi se sviđa najviše ovdje jest instrumenti koji predivno vode pjesmu i stvaraju stvarno tužnu atmosferu, čak i pomalo nostalgičnu. Naime, sad to say je savršena pjesma zbog svoje kompozicije, a najviše zbog toga što je cijela IZNIMNO catchy i lako se povežete s njom. Zvuči dosta dramatično, ali nimalo cheesy (možda malo zbog nekih Engleskih riječi), što je veoma pohvalno. Sve u svemu, ovo je najbolja pjesma na albumu.

OCJENA PJESME: 20/20

Sada prelazimo na B-stranu singla Dreamin', L.I.P.S. Ovo je pak dance inspirirana pjesma, koja ima, iako pomalo smješne riječi, odličnu catchy-ness refrena, i veoma zabavne verse, pa čak i bridge. Moram vas upozoriti da je ovo poprilično adiktivna pjesma. Najviše mi se sviđa kako JASMINE izgovara "lip gross" i cijela pjesma je prepuna zabavnih (bolje rečeno zanimljivih) riječi.
Ovu pjesmu prije nisam previše voljela jer je zvučala previše "amerikanizirano", ali ruku na srce, ovo je R'n'B, a to je žanr kojeg ova pjevačica naposljetku i izvodi.

OCJENA PJESME: 10/10

Slijedi još jedna pjesma koju sam smatrala crnom ovcom u diskografiji od JASMINE, Jealous. Obožavam strings-e u cijeloj pjesmi, a ono što me navuklo na nju su zanimljive riječi. Kompozicija i cijela pjesma se na prvom slušanju mogu činiti dosta suhom i nekako dosadnom, ali mislim da je ovo jedna od onih pjesama koje trebate više slušati da otkrijete njihovu pravu lijepotu. Kako bilo, ovo je još jedna od najboljih pjesama na albumu, iako me "Jealous is so scandalous" dijelovi pjesme dosta živciraju. Još moram spomenuti da nakon dosta vremena postala sam doslovno luda za ovom pjesmom, neznam je li to takva elegancija pjesme koja me izluđuje, ili taj bass line u pozadini.

OCJENA PJESME: 20/20

Bad Girl. nastavlja album. Ova pjesma me iznenadila svojom apsolutno savršenom mračnom atmosferom. Ovo djelo je puno drukčije od drugih na albumu, i uistinu je dragulj. Ovo je rock inspirirana pjesma sa odličnim klavirom u pozadini, a da ne govorim koliko su riječi savršene, stvari su još bolje kad znate da se možete povezati sa pjesmom. Stvarno svaka čast na ovoj pjesmi, JASMINE. Ne samo da je uhvatila originalnu, jedinstvenu atmosferu koju još u životu nisam osjetila, nego je napravila pjesmu ravnu kvalitete sad to say. Svaka čast.

OCJENA PJESME: 20/20

Stvari postaju čudnije sa pomalo cheesy introm pjesme dear my friend. Nemojte me krivo shvatiti, ova pjesma je savršena, samo je intro pomalo off jer je IMO previše cheesy ali ipak sam ga toliko zavoljela jer ga je prezabavno pjevati. Anyway, neki ljudi bi mislila da je JASMINE napravila throw off sada sa ovom pjesmom, barem sam ja tako mislila prvi put. Ali naravno, shvatila sam koliko je pjesma zapravo ACE. Kompozicija je veoma zanimljiva i iako je ovo poprilično generiča pjesma, ja ju obožavam zbog njenog odličnog refrena koji je uistinu catchy, i riječi su ohrabrujuće i sve u svemu ovo je još jedna meni najdraža pjesma na albumu, pogotovo jer se mogu povezati s njom, opet.

OCJENA PJESME: 20/20

Sada stvari postaju sve više epic sa stage ~interlude~. Nemogu opisati kako je dobra tranzicija izmedu ovoga i sljedeće pjesme, jednostavno nezamjenjivo. Iako iskreno mogu reći da je cijeli interlude cheesy jer JASMINE priča dosta smješnih rečenica, ali nvm, već sam navikla na to.

OCJENA PJESME: 10/10

Slijedi singl This Is Not A Game (iako iskreno preferiram da se pjesma tagira kao THIS IS NOT A GAME, jer puno bolje tako izgleda, no?). O ovoj pjesmi ne moram ni pričati, još jedna najbolja na albumu zbog svojih užasno dobrih riječi i jer je iznimo catchy od početka do kraja. Čak mogu reći da je ovo moja najdraža pjesma od nje zajedno sa sad to say. Sviđa mi se cijela tematika pjesme, i ovo je jedna od tih rijetkih pjesama koje dočaravaju (barem meni) taj neki beznadan i bijesan osjećaj, te ju je stvarno super slušati kada ste ljuti. I da, atmosfera koju glazba stvara je NEVJEROJATNA. Tako mračna, melankolična, ama baš sve pohvale dajem pjesmi.

OCJENA PJESME: 20/20

Atmosfera albuma se naglo mijenja sa B-stranom sa singla No More, CLUBBIN". Ovu pjesmu sam obožavala čim je izašla, iako je mnogi ljudi nemogu baš podnijeti zbog nekog njihovog razloga. Svejedno, ovo je rock-club inspirirana pjesma (i zvuči dosta urban), i po mojem mišljenju odlično paše uz repanje od JASMINE, te je osjećaj cijele pjesma dosta "neuredan" i "razbacan", što meni nikako ne smeta. In fact, veoma je catchy i riječi su stvarno zabvne, ova pjesma je nakon svega napravljena za to - da vas zabavi sa odličnim refrenom i catchy repanjem. Uostalom, sviđa mi se kako pri kraju JASMINE doda "clubbin' bitch" u refrenu, haha.

OCJENA PJESME: 10/10

Istu club atmosferu nastavlja još jedna B-strana, Koi. Otvara se sa veoma bumpin' beatovima koji vas lagano uvuču u pjesmu. Nekako može zvučati komično zbog riječi, i inače od ovakvih vrsta pjesama bježim. Ali naravno, uvijek se moram ludo zaljubiti u pjesme koje su mi zabranjeno voće. Ne želim preuveličavati, ali ovo je jedna od najboljih pjesama na albumu. Nešto ima u njoj u čemu toliko uživam, mislim da je zbog toga što je nekako laid-back i ima tu neku atmosferu o totalnoj uživanciji. Inače pjesma je o zaljubljivanju, ali naravno ja za sebe pjesmu tumačim na vlastiti, drukčiji način.

OCJENA PJESME: 20/20

Istu tu odličnu laid-back atmosferu dijeli još jedna B-strana, what you want?. Znam da sam u prijašnjoj recenziji singla No More recenzirala ovu pjesmu kao užasnu, ali to se sve promijenilo. Za razliku od Koi, nema te snažne beatove, a niti club inspiriranu glazbu. Time rečenim, glazba je veoma mirna i polagana, riječi su još uvijek na cheesy strani, ali svejedno rade svoj posao i čine pjesmu zabavnijom. Ovo je tek još jedna od mojih najdražih pjesama na albumu, vjerojatno zbog te laid-back atmosfere. Ovo je pjesma za totalnu opuštenu uživanciju i obožavam ju.

OCJENA PJESME: 20/20

Mjenjamo cijeli atmosferu i sadržaj epic-life pjesama sa No More, jer je dosta tužno-agresivna balada. Već sam u recenziji singla pričala o tome kako liči na sad to say, pogotovo sa kloniranom kompozicijom i tog depresivnog zvuka koji sad to say ima. Naravno, riječi su dosta dobre, možda čak i bolje od sad to say, ali govore o potpuno drugoj stvari za razliku od sad to say. Svejedno, ovo je odlična pjesma, iako me refren nekako ne uhvaća previše zbog njenog "No More cry!" vikanja.

OCJENA PJESME: 9/10

Slijedi još jedna balada, Dreamin'. Dok je klavir predivan kao i verse-i, moram priznati da nikad nisam bila preveliki obožavatelj refrena ove pjesme. Nekako je - dosadan. Kužim da JASMINE ima prelijepi glas, ali mislim da se nešto moglo još dodati pjesmi. Kako bilo, ovo djelo drži tu svoju iskru lijepote, iako je većinom njen potencijal donekle uništen. Dakle, ovo je jedina pjesma koju baš ne doživljavam previše na albumu, ali je mogu slušati i 40% uživati njoj, valjda.

OCJENA PJESME: 7/10

Album zatvara pjesma Why. Ovo je mid-tempo R'n'B pjesma, koja mi se nakon nekoliko slušanja stvarno urezala u srce. Na početku zvuči kao većnom nezanimljiva pjesma koja se dosta ponavlja, i razumijem zašto većini ljudi nije po ukusu. Ono što ne razumijem je, zašto se meni toliko sviđa? Priznajem da pjesma može zvučati nekako "dosadno" i ponovljivo, ali zbog nekog razloga kojeg ni sama neznam, stvarno uživam u ovoj pjesmi.

OCJENA PJESME: 10/10

Što da kažem? GOLD je, iako neke pjesme imaju ocijenu ispod 10, definitivno jedan od najboljih albuma. To je jer je prvi dio cijelog albuma EPIC, flawless i nevjerojatan. Zadnje 3 pjesme je jedino gdje stvari malo off idu, ali su te pjesme takodžer dobre na svoj način. JASMINE se stvarno pokazala sa ovim albumom, pogotvo njene odlične vokale. Ovo je još jedno remek dijelo u J-music svijetu, i zaslužuje sljedeću ocijenu kao album u cijelini.

OVERALL OCJENA: 20/20


Nema komentara: