subota, srpnja 28, 2007

[REVIEW][SINGLE]Yuna Ito - I'm here



I'm here je 7. singl Yune Ito izdan 14.3.2007.
Dospjeo je na 15. mjesto po prodaji
(prodano 36,634 kopija singla).
Ovo je najagresivniji (po pjesmama) singl Yune Ito,i to
prvi nakon albuma
HEART.




I'm here je catchy i upbeat song Yune Ito.Ova se pjesma jako razlikuje od njezinih prijašnjih singla jer je jako "agresivna" pjesma.Mnogim se obožavateljima nije svidjela pjesma,jer su oni navikli na njene balade.Ali po mojem mišljenju ova pjesma je njezin najbolji singl ikad!
Stvarno mi se sviđaju violine u pjesmi.Neki kažu da im se u rerfrenu nisu svidjele "strings"
koje navodno zvuče nepodnošljivo.Ali to su njihova mišljenja.Moja su da je ova pjesma najbolja od Yune Ito!


OCJENA PJESME: 10/10


B-strana na singlu je isto tako "agresivna" i upbeat pjesma Reason why.Ova pjesma me izuzetno iznenadila,ostavila bez daha...Predobra je pjesma i na engleskom je.Obožavam beatove u cijeloj pjesmi."They can't stop me now,I'm moving along".


OCJENA PJESME: 10/10


Na treću pjesmu Faith -Teardance remix- nisam obraćala pažnju jer sam cijelo vrijeme slušala I'm here i Reason why.To je remix njenoga drugoga singla (pjesme) Faith.A sad o remixu...Nisam neki obožavatelj japanskih remixa,a ni ovu pjesmu ne volim toliko.
Tako da remix mi se nije svidjeo.


OCJENA PJESME: 5/10


Još samo instrumental za I'm here i to je to.
Obje pjesme na singlu su mi bile predobre.Ovo je najbolji singl Yune Ito i zato mu dajem:


OVERALL OCJENA: 10/10




Nema komentara: