petak, listopada 30, 2009

[SINGLE]JASMINE - No More























No More je 2. singl JASMINE, izdan 28.10.2009. Dospjeo je na 11. mjesto na Oricon Charts.

JASMINE nam donosi još jedan odličan singl sa pjesmom No More. Ne mogu vam opisati koliko je ova pjesma slična sad to say, njenom prvom singlu, ali ja se ne žalim. Pjesma je aranžirana ovako: (hook-refren-verse-refren-verse2-refren-hook-refren-refren sa zadnjom izmjenjenom rečenicom) što je ISTO kao i u sad to say. Naime, ova pjesma je tužna, kao i sad to say i ima stvarno odlično kompozirane sve dijelove u pjesmi. Ipak, puno više mi se sviđa značenje riječi u ovoj pjesmi nego u sad to say. No More je samo potvrdila kako JASMINE može napisati odlične riječi i pjesmu. Ipak, po glazbi i kompoziciji, puno više volim sad to say, i za sada to je moja najdraža pjesma od JASMINE. No More obožavam baš zato što slijedi isti "trend" moje najvoljenije pjesme od nje.


OVERALL OCJENA: 10/10


B-strana je CLUBBIN', i vjerojatno moja prva B-strana od JASMINE koju obožavam. Ova pjesma je više rock-club inspirirana i ima stvarno monotone dijelove u verse-ima koje obožavam. Refren je ipak najbolji dio pjesme, jer se stvarno uživite u njega, i volim kada JASMINE ponavlja "So crazy, so so crazy". Najbolji dio u pjesmi mi je kada negdje pri kraju čujemo jaču stranu njenog jezika kada kaže "CLUBBIN' Bitch", što je samo potvrdilo moju ljubav prema JASMINE (jer je tako posebna i ima svoj stil :D). Isto tako super mi je kada spominje "energy drink" i onda malo nakon toga "I can't fly high" =D.


OCJENA PJESME: 10/10


Na singlu je još jedna B-strana, what you want?. Mogu vam reći da sam stvarno razočarana u ovu pjesmu, jer sam totalno očekivala nešto drugo od nje. Mislila sam da će biti nešto kao Mind Ya Biz od Nane Tanimure, ali ova pjesma je ispala kao dosadna ljubavna pjesma. I na moje razočaranje JASMINE govori lijepo, kao da nekoga želi uslužiti "what you want?", ali meni se iz naziva i stila JASMINE činilo da će ova pjesma biti nešto vrste "what the hell you want from me??" što bi mi se iskreno puno više sviđalo. Naime, pjesma je veoma laid back i opuštena, ali na veoma dosadan način. Sve u svemu pjesma ipak ne zvuči tako loše.


OCJENA PJESME: 4/10


Ovo je bio odličan singl, bez obzira na zadnju B-stranu, jer mi se na sad to say nije svidjela niti jedna, dakle ovo je poboljšanje među B-stranama. Obožavam obje prve 2 pjesme i stvarno me zanima što JASMINE sprema za nas u budućnosti. Na žalost, o coveru ne želim ni pričati jer je ovo zasigurno najružniji cover kojega sam vidjela u životu. Nemam ništa protiv toga da nosi različite perike svaki put u njima ali zašto ih nemogu napraviti malo prirodnijima i lijepšim?


OVERALL OCJENA: 9,9/10



Nema komentara: