nedjelja, siječnja 10, 2010

[ALBUM]Namie Amuro - PAST < FUTURE

























PAST FUTURE je 8. album Namie Amuro izdan 16.12.2009.


NOTE: nemogu napisati "<" u PAST FUTURE jer se cijeli html zabuni i nikako nemogu normalno objaviti ovaj post, samo da znate. Kao prvo, cover je po mojem mišljenju odličan. Obe verzije covera su dobre, iako malo više preferiram CD + DVD cover (gornja slika). Definitivno više volim ovo što Namie rada sada nego prije ovog albuma, što ne znači da su njene pjesme prije ovog albuma malo lošije, nego da sada postaju puno bolje. Ovu recenziju ću napraviti puno kraćom, jer sve pjesme obožavam i svima im dajem 10/10 (osim troje njih, koje zaslužuju 20/20), ali ćemo o svakoj pjesmi po nešto reći.

FAST CAR je odličan otvarač ovog albuma, i nešto je novo od Namie jer ima jazz instrumenta i Namie čak radi "scatting" u njoj. Cijela pjesma je stvarno savršena i puno je bolja od Hide & Seek sa PLAY albuma, po mojem mišljenju.

Slijedi jedna od mojih troje najdrže od najdražih pjesama na albumu, COPY THAT. Stvarno obožavam originalnost ove pjesme i cijelu temu. Ova pjesma je čak i prezabavna i ima taj osjećaj 60-tih iako je jako "messy". Cijela pjesma je za mene "ace" i zavoljela sam ju prvi put kada sam ju čula, i jedna je od 20/20 ocijenjenih pjesama.

Slijedi još jedna 20/20 pjesama, LOVE GAME. Refren je najbolji dio pjesme, koji je toliko catchy da vas digne na noge i poželite plesati. Ova pjesma je nešto poput droge, pogotovo dio "sway back soshite hit and away" kojega nemogu izbaciti iz glave. Sviđa mi se sve sa rundama u pjesmi i riječi su zabavne.

Bad Habit
je još jedna catchy pjesma koja ima kick-ass riječi i kojoj opet nisam mogla odoljeti. Obožavam "You know you shouldn't but you can't stay away" dijelove, iako je cijela pjesma infektivna.

Steal my Night je bila pjesma koju mi je najteže bilo zavoljeti, naime na početku je zvučala nekako čudno i da budem iskrena nije mi se sviđala, ali sada je OBOŽAVAM. Arapska glazba je puno zaslužna za to, kao i in-yor-face riječi. Stvarno sam bila gluha kada sam prvi put čula ovu pjesmu, jer ima stvarno odlične verse i pre-verse-e, kao i refren i bridge. To jest, sve.

FIRST TIMER Feat. DOBERMAN INC
je vjerojatno moja... Neznam kako to opisati, nemogu reći najdraža, ali najzanimljivija pjesma na albumu koju obožavam iz svakog dijelića srca. Iako je vjerojatno najviše messy pjesma koju sam ikad čula, stvarno je prezabavna, pogotovo sa svojim refrenom. Iako me reperi smetaju, kao u skoro svim pjesmama od Namie, naučila sam ih ignorirati.

Slijedi još jedna 20/20 pjesma, i zadnja, WILD. Ova pjesma je vjerojatno moja najdraža za 2009. godinu. Neznan što se ima više reći, samo treba poslušati ovo remek djelo. Ova pjesma mi nije dosadila iako je prošla cijela jedna godina otkad sam je prvi put čula, jednostavno je EPIC.
Dr. je čak još jedna epic pjesma i jedna od najkreativnijih ikad. Isto kao i WILD, gdje je bila izdana zajedno na singlu, nije mi nikako dosadila. Ova pjesma stvarno paše temi albuma i u svih 5 minuta koliko traje je savršena.

Shut Up je kao It's all about you iz PLAY, ali bolja. Iako na početku zbog svih dijelova sa "shuuut up" može zvučati smiješno, ova pjesma je kick-ass i to odlična u tome. Verse-i su moji najdraži dijelovi, ali cijela pjesma je epic.

MY LOVE
je puno veselija pjesma ima stvarno je preslatka. Sve mi se sviđa u pjesmi i čini vas veoma sretnima kada ju slušate.

The Meaning of Us
je ako ne i jedna od najljepših balada ikad. Sve o njoj je prelijepo, pogotvo nostalgičan osjećaj kojega tako lijepo odaje. Ova pjesma me lako dovodi do suza, što znači da treba biti stvarno odlična balada, što i jest. S time, ovo je i jedina balada na albumu, ali za mene je dosta jer sama kao da čini na tisuće balada :D Pogotovo obožavam kada dođe 2 verse, sa predivnim violinama koje vam šalju trnce kroz leđa. Jednostavno prelijepo.

Defend Love
je zadnja pjesma na albumu, ali istovremeno i EPIC. Ovo je direktan nastavak na pjesmu Dr., štoviše sa spotom. Nemogu opisati kako obožavam mističan način na koji se ova pjesma otvara, čak mogu čuti i "strings" u njemu, koje je dosta teško za primjetiti prvi put kada slušate, zapravo mislim da ih mogu primjetiti samo oni koji slušaju na slušalice. Kako bilo, još više obožavam kada Namie počne pjevati tako napeto u verse4-ima i cijeloj pjesmi. Ova pjesma ima čudniji bridge, zbog čega me podsjeća na Dr. koja je isto tako bila "all-over-place", zbog čega je obožavam, pogotvo dio "Please save us, Dr.!". Možda vam se na početku neće svidjeti pjesma jer je dosta zahtjevna i nije tako jednostavna, ali ako poslušate još nekoliko puta shvatit ćete savršenost ove pjesme, i vjerujte mi, vrijedna je vašeg slušanja.


Znam da sam na nekim pjesmama pisala više i na nekim manje, to je jednostavno jer sam negdje imala više za reći a negdje ne, što nikako ne znači da manje volim pjesme koje imaju manje napisanih riječi. Kako bilo, ocijena cijelog albuma je:


OVERALL OCJENA: 20/20


I ako se pitate, da, PAST FUTURE je moj najdraži album Namie Amuro.


Nema komentara: