četvrtak, ožujka 12, 2009

[REVIEW][ALBUM]alan - Voice of EARTH















Voice of EARTH je 1. debut album alan. Dospio je na 10. mjesto na oricon charts. Izdan je u CD only i CD + DVD verzijama. Ovaj album sadrži svih dosadašnjih 8 singla od alan.

Tennyo ~interlude~
otvara ovaj album.Ovo je stvarno odličan "otvarač" ovakvog albuma jer je cijelo dijelo veoma misterično i paše uz temu albuma.Volim disortirane glasove alan i sveukupnu kompoziciju ovog interlude-a koji je čak i duži od 3 minute.

OCJENA PJESME: 10/10

I sada slijedi njen prvi singl,Ashita he no Sanka.Što više imam za reći,nego da je ovo jedna od najboljih njenih pjesama.S time da je ovo kao njezina "potpisna" pjesma,stvarno je azijski orijentirana,kao većina njenih pjesama,ali ovdje je stvarno to naglašeno i sastavljeno u predivnu melodiju.I ovdje odmah upoznajete mogućnosti vokala od alan,naime,na refrenu pjeva tako visoko i dugo "rasteže" glas što je stvarno predivno (iako neki govore da ih bole uši od toga,ali pustite takve...).Obožavam ovu pjesmu.Prelijepa je.Sigurno trebate poslušati ovu pjesmu ako volite japansku glazbu (iako alan zapravo koristi više tibetanskih i kineskih tradicionalnih elemenata u svojim pjesmama,stvarno je osvježavajuće poslušati nešto ovakvo).

OCJENA PJESME: 10/10

Sljedi Sora Uta,još jedna pjesma sa azijsko-modernim elementima.Neznam je li ova pjesma bolja od Ashita he no Sanka,ali sam sigurna da je odlična.I to previše.Toliko ju obožavam jer je puno agresivnija od ostalih pjesama od alan,i veoma je posebna.Naime,ova pjesma je izdana kao singl,i bila je u njenom projektu"5 elemenata" i predstavljala je nebo.Cijelo djelo je stvarno odlično obrađeno i uživam u svakom instrumentu u ovoj pjesmi.

OCJENA PJESME: 10/10

Natsukashii Mirai ~longing future~ sljedi na ovom albumu.Već sam ju recenzirala,samo da znate da se moje mišljenje nije promijenilo i da još uvijek obožavam ovu pjesmu.Prelijepa pjesma koja predstavlja ljepotu svijeta i daje nadu.Da napomenem,ova pjesma je izdana kao singl i također bila u projektu "5 elemenata" i predstavljala je zemlju.

OCJENA PJESME: 10/10

Slijedi Hitotsu,predivna balada,već izdana kao njen 2. singl.Neznam zašto,ali glas od alan zvuči tako slatko i krhko i nekako se predivno uklapa u instrumente. Najviše mi se sviđa ono što alan pokušava reći u ovoj pjesmi (ili kao nekakva poruka),a to je da smo svi u svijetu jedno, bez obzira odakle smo,i da nikada nećemo biti sami.Predivno,zar ne? Pjesma je malo jednostavnija,sa klavirom i violinama.

OCJENA PJESME: 10/10

Kaze no Tegami, 6. pjesma na ovom albumu, već izdana kao singl u projektu, i predstavlja vjetar. Ovo je puno drugačija pjesma,i nekako zvuči više rock. Sve u svemu još jedna odlična pjesma. Riječi su stvarno lijepe, nekako imam osjećaj kao da mi se više sviđaju dijlovi prije refrena nego sam refren.Možda zato što zvuči nekako mračnije, posebno.

OCJENA PJESME: 10/10

Sada prelazimo na BRAVE.Vau,ovo je ono što sam htjela!Definitivno najbolja nova pjesma na albumu.Jako je sliči na Sora Uta jer je isto tako agresivna i ima slične instrumente.Neznam što da više kažem.Možda na početku malo smiješno zvuči jer govori na engleskom taj prvi dio i još dosta dijelova u pjesmi ali sve u svemu je ok.

OCJENA PJESME: 10/10

Yume no Garden,sljedeća pjesma.Ovo je jedna od onih mračnijih i misterioznijih pjesama na albumu.I stvarno mi se sviđa.Nije mi na početku privlačila pažnju,ali me sada stvarno fascinira.
Stvarno je lijepa pjesma,nešto novo i osvježavajuće.Refren je najbolji dio.

OCJENA PJESME: 10/10

Gunjou no Tani,zadnji izdan singl je sada na redu.Ne mogu vam opisati koliko volim ovu pjesmu.Počinje jako umirujuće ali onda se dodaju instrumenti i stvarno nose nekakav nostalgični osjećaj.Naime,refren je definitvno najbolji dio pjesme.Stvarno je predivno kompozirana cijela pjesma.Ova pjesma je o ljepotama rodnog kraja alan,što vidimo u spotu.Riječi su predivne.

OCJENA PJESME: 10/10

Sljedi my friend,laganija akustična pjesma.Trebalo mi je duže vrijeme da zavolim ovu pjesmu,ali jesam,i to većinom zbog riječi sa kojima se mogu povezat.Ova pjesma je o prijateljima s kojima ste izgubili kontakt (ali može biti i jednostavna pjesma o vašem prijatelju,itd.),i iako pjesma nije nešto posebno,u meni budi osjećaj snage i ljubavi.

OCJENA PJESME: 10/10

Sljedi Liberty.Nekako sam više očekivala od ove pjesme,vjerovatno zato što mi se jako sviđa naslov.Ali ipak pjesma uistinu nije loša i sviđa mi se.Iako nema ono što je my friend imala,kompozicija je dosta zanimljivija.
OCJENA PJESME: 9/10

12. pjesma je tsuki ga watashi.Iako je početak malo dosadan,uskoro se sve promijeni do prvog refrena koji je jednostavno da ostanete bez daha.Nešto prelijepo,sa ugodnim azijskim ugođajem.Uistinu divna pjesma.

OCJENA PJESME: 10/10

Sada prelazimo na RED CLIFF ~kokoro.ikusa~ (~srce,rat~).Kao što stalno govorim,obožavam misteriozne pjesme,a ova to tako dobro označava da je jednostavno obožavam.Kada je slušam podsjeća me na dvorce i srednji vijek.Da,nešto blizu toga.Da prijeđem na stvar,ova pjesma je uistinu epic,mislim da se tu nema više ništa za reći (da,ponestaje mi ideja,lol).

OCJENA PJESME: 10/10

I napokon slijedi moja najbolja pjesma na albumu i od alan općenito,Megumi no Ame.Ne mogu se izraziti riječima koliko volim ovu pjesmu i koliko je lijepa i podcjenjena.Predivne riječi koje me toliko diraju u dušu su jedna od stvari zbog kojih volim ovu pjesmu.Da još nadodam,ova pjesma je bila jedna od onih "elementnih" singlova i predstavljala je vodu.A u pjesmi se zapravo spominje kiša,kao što je i naziv pjesme "Blagoslovljena kiša".Većinom je sastavljena od klavira i volina (također i erhu).Nabolji dio pjesme je pri kraju,kada postane tako napeto i stvarno vas dirne u dušu.Ako znate alan,vjerovatno ste iznenađeni mojoj ljubavi prema ovoj pjesmi jer inače svi misle da nije ništa posebno,ah kako se varate!

OCJENA PJESME: 10/10

Album zatvara pjesma Together,koju je i kompozirala sama alan.Još jedna prelijepa pjesma od alan.Svi lijepi insturmenti i kompozicija,savršeno.Volim kada alan u sredini pjesme počne pričati na kineskom (iako zvuči čudno,kao u filmu),jer nekako čini pjesmu jedinsvenom.

OCJENA PJESME: 10/10

Obožavam ovaj album.Nikad nisam bila tako oduševljena debut albumom niti jednog izvođača.
Osim što su sve pjesme odlične,razlog zašto volim ovaj album je njegova tema.Glas zemlje,tj. ljepota našeg svijeta i alan je sama rekla da želi prenijeti poruku da čuvamo našu zemlju.Mogla bi puno pričati o ovome,ali ću samo sa zadovoljstvom dati najvišu ocjenu ovom fascinantnom albumu.

OVERALL OCJENA: 10/10

Nema komentara: