nedjelja, veljače 10, 2008

[REVIEW][ALBUM]Ayumi Hamasaki - GUILTY





GUILTY je deveti (sveukupno deseti) album
Ayumi Hamasaki.Izašao je 1.1.2008.
Prodan je u oko 700.000 primjeraka i
uspio na 2. mjesto na oricon charts (za razliku
od svih njezinih albuma koji su bili na 1. mjestu).

Album se otvara interludeom Mirror koji više liči na kratku pjesmu nego na interlude.
Ovaj interlude ili kako ga ja zovem "mini pjesma" je najbolji interlude od Ayu ikad,sa
odličnom kompozicijom i načina na koji odlično otvara ovaj mračan album.
Počinje sa...zamislite zvuk "vojničkih igračaka" i sve će vam biti jasno.
Zbog odličnog mixa svih instrumenta ova pjesma ne zvuči suviše smješno,nego
misteriozno a pogotovo sa riječima...A tek kada eksplodira u rock chorus onda
postanete ovisni o ovom interlude-u!


OCIJENA PJESME: 10/10



A Mirror nas vodi na sljedeću pjesmu (don't)Leave me alone koja je jedna od sigurno jedna od
nezaboravnih pjesama od Ayu.Otvara se na sličan način kao i pjesma 1 LOVE sa Secret albuma,
ali je jedinstvena.Obožavam kako se Ayu poigrava sa riječima,a ovoj pjesmi to stoji odlično.
Ova rockish pjesma me stvarno iznenadila,iako može zvučati ponovljivo na onim dijelovima
električne gitare,definitivno se slaže uz temu ovog albuma.



OCIJENA PJESME: 10/10



talkin' 2 myself je 3. pjesma ovog albuma i definitivno najbolja rock pjesma.
Bila je singl (koji je izašao u 9. mjesecu nakon glitter/fated),tako da mi nije ništa novo,ali
mogu reći da mi nije uopće dosadila.Neznam što da kažem a da dobro opišem ovu savršenost,
pjesma je,vjerojatno,najagresivnija od Ayu IKAD.



OCIJENA PJESME: 10/10


decision slijedi nakon t'2m kao što je slijedila i na singlu,što je i prirodno jer ove dvije pjesme imaju sličnu temu.Dakle,još jedna predobra rock pjesma,isto agresivna kao i t'2m ali mrvicu manje.Obožavam ovu pjesmu skoro pa kao i t'2m,ali ipak t'2m je najbolja.
A što više reći?Još jedna savršenist od carice Japanske glazbe Hamasaki Ayumi.


OCIJENA PJESME: 10/10



E,a slijedeća pjesma je kao i naslov ovog albuma ili drugim riječima "title song" GUILTY.
Ova pjesma,iako je isto tako gotovo savršena rock pjesma od Ayu (Da,svih 5 pjesama zaredom na ovom albumu su rock!)sa crkvenim zvonima u početku i odličnom atmosferom
a pogotovo veoma jakom rock gitarom u "bridgeima" me jedina MALO razočarala jer jako zvuči na pjesmu "What I've Done" od Linkin Parka,to sam odmah primjetila,i nisam mogla vjerovati jer Ayu uvijek ima originalne,potpuno drukčijeg zvuka pjesme.Ali dobro,više me to ne smeta jer je ova pjesma sto puta bolja od Linkin Parkove!Ayu je izgleda nadmašila i Linkin Park kojeg sam obožavala,ali Ayu mi je sada na 1. mjestu.




OCIJENA PJESME: 10/10




Sljedeća pjesma prekida rock pjesme jer je balada koju je Ayu već izdala na ljeto,fated.
Jer sam je već reviewala,reći ću samo da mi je postala 100 puta bolja nego prije.
Sa odličnim refrenom uz kojeg se lako rasplakat i sa odličnom glazbom u pozadini,Ayu,odličan posao!(LOL)




OCIJENA PJESME: 10/10



A sljedeća pjesma je definitivno najbolja pjesma iz ovog albuma,isto tako balada,ali jedna od najboljih Japanske glazbene industrije ikad.Već izdana 5.12.2007. kao singl (i to digitalni,što je prvi digitalni singl od Ayu),ali nikako da dosadi,Together When... je najtužnija pjesma od Ayu,koja slama srce,i to svaki put kad je slušate.Otvara se sa tužnim zvukom klavira koji vas odmah privuče ovoj pjesmi,a dio kada Ayu počne pjevati "Kanjite ippo hanareta,yagate sarani ippo hanareta" ostavlja takav snažan osjećaj u meni da jednostavno nemogu opisat,a onda tek kada se refren otvori...ajme,nemogu vjerovati!"Htjela sam ti reći hvala,ali ti nisam mogla reći hvala jer je to isto kao i zbogom zauvijek i previše tužno...".
Efekti su predobri,stvarno uživam i previše u ovoj pjesmi...A tek violine na bridgeu stvarno slamaju srce :( Ali najbolji dio pjesme mi je na kraju "Moshimo betsu no dareka ni umare kwatte mo,kimi o sagasu tabi ni deru n darou" --- I da se rodim ponovo kao netko drugi,krenula bi na put da nađem tebe" ---->jer jako snažno zvuči (iako cijela pjesma je totalno snažna) i onda pjesma završava opet sa sličnim klavirom kao i na početku.



OCIJENA PJESME: 20/20 (zaslužuje tu "titulu")



Onda krećemo u stravične vode (hehe),u svijet lutaka koje se upravljaju na koncima,mračnih dvoraca i tako dalje i tako dalje...Jeste li pogodili ime pjesme?
Marionette -prelude- je zapravo interlude koji nas samo vodi do pjesme te jedne pjesme.
Taj interlude je stvarno najstravičniji od Ayu (iako i WONDERLAND možemo u to uvrstiti),
nemogu opisati instrument uopće,neznam što je to,lol.Cijeli vas interlude podsjeća na mračne dvorce,pune užasnih lutaka (veliki LOL).
Pokušajte poslušati ovaj interlude s ugašenim sijetlom po noći i sa zatvorenim očima,nećete moći ni zamisliti kako ćete se preplašiti!


OCIJENA PJESME: 10/10


Onda napokon na pjesmu zbog koje je ovaj interlude bio stvoren,Marionette je stvarno još jedna savšenost.Mješavina klasične i rock glazbe stvarno vas vodi u čudesan svijet...
Ali ipak volim se više koncentrirati na riječi pjesme,koje govore o "skrivanju iza maske",kao naprimjer i marionete,netko DRUGI upravlja njima.Sami odgonetnite,ali Ayu stalno o ovome govori,tako da ništa novo.



OCIJENA PJESME: 10/10



Sljedeći interlude je The Judgement Day.Koji slijedi sličnu temu kao i Marionette,ali vas ovaj put podsjeća na vampire sa onim orguljama.Kada ga slušam,kao da se nešto veliko bliži prema meni,nešto kao kraj svijeta.Jako se pobrza u sredini ali to i treba zbog sljedeće pjesme.


OCIJENA PJESME: 10/10



Sljedeća pjesma se čini kao da je izvan mjesta u albumu.Ali svejedno,glitter je već izdana pjesma u singlu glitter/fated.Odlična vesela ljetna pjesmica <3 span="">
Stvarno ju volim,kao i ostale ljetne pjesme,ali je stvarno čudno čuti veselu pjesmu nakon SVEGA u ovom albuma,ali album bi bio nepotpun po mom mišljenu (barem za Ayumi)da nema veselih pjemica.




OCIJENA PJESME: 10/10



Sljedeća pjesma mi je skoro pa i najbolja nova pjesma na albumu,MY ALL je izvanredna još jedna vesela ali jedinstvena (ovaj put to stvarno mislim)pjesma od Ayu,koja iskazuje ljubav prema nama našoj najviše voljenoj stvari,našoj jednoj osobi,nekome tko je naše SVE.Malo se zapitajte
kome bi posvetili ovu pjesmu,nekome tko je vaše sve,tko je to?
Zbog pjesme se to nekako upitate."Štit ću te sa svom svojom moći".
Brilijantna pjesma,stvarno vas razveseli ma koliko god tužni bili.



OCIJENA PJESME: 10/10




reBiRTH je interlude koji mi je jedini dosadan.Ali bi ipak bez njega bilo čudno nakon ovakvih veselih pjesmica preći na sljedeću zadnju pjesmu.Ipak zvuči onako "čarobno" što paše uz album.ž



OCIJENA PJESME: 10/10



Zadnja pjesma, stvarno jedna najljepša balada od Ayu koju je posvetila svojoj poginuloj prijateljici,
untitled ~for her~ stvarno budi emocije,prelijepe emocije,pogotovo ako imate osobu koja je poginula a koja vam je značila.Ja sam tu pjesmu već u svom srcu posvetila jednoj osobi,i zato mi znači puno. Ova pjesma stvarno potakne na takve stvari,za poginule osobe kojima se divite. Sve u svemu,preljepa pjesma,i super završava ovaj album, 14. pjesma po redu.


OCIJENA PJESME: 10/10


Ovaj album je stvarno najbolji od Ayumi Hamasaki za mene,zbog čega sam ga i online naručila
i tako je postao moj prvi originalni CD koji sam kupila,lol.(Kupila sam CD + DVD Japan verziju)
Stavila sam i slike albuma pa svakako pogledajte.



OVERALL OCJENA: 20/20 (titula najboljeg albuma)




SLIKE:


















































































































































Još imam nekoliko slika iz booklet al mi se neda više stavljat :S
Ali je stvarno album prelijep :D
Presretna sam,želim i MY STORY naručit,vidjet ćemo...


3 komentara:

Anonimno kaže...

ej bas mi je drago kaj si ga dobila i kaj si tak happy. svidja mi se CD lol

Baraba

Anonimno kaže...

Review ti je odličan. Slažem se s tobom u potpunosti, ovo je najbolji njen album dosad. Stvarno se vidi velik napredak kad se pogledaju njezini prvi albumi te Guilty. Sviđa mi se što je više u rock stilu i što je mračan. Osobno slušam pretežno rock, no od Ayumi mi se sviđa sve jer je stvarno talentirana. Blago ti se za cd,mislim da ću i ja naručiti.
Inače blog ti je super
Miki

Mace kaže...

Drago mi je što ti se sviđa blog,a i GUILTY :)

Ako odlučiš kupiti album,sigurno nećeš požaliti jer je vrijedan svake kune.

Ja sam ga naručila još prije 10 mjeseci i nije mi dosadio.

Hvala na komentaru.