ponedjeljak, srpnja 16, 2007

[REVIEW][SINGLE]Chihiro Onitsuka - everyhome


everyhome je 12. singl Chihiro Onitsuke,izdan
ove godine,i to dugo očekivan.Po prodaji je dosegnula 9. mjesto. (zbog čega mi je drago!)
Na singlu su tri pjesme bez instrumentala.



Pjesma everyhome je još jedna od predivnih balada koje je Chihiro oduvijek pisala,za razliku od prošloga singla izdanog 2004. godine,Sodatsu zassou,koja je jedina rock pjesma od Chihiro,i to
skoro pa i najbolja.Da se vratimo na pjesmu,everyhome je sigurno jedna od najboljih balada Chihiro Onitsuke.U pjesmi je samo čisti klavir,ali ono što čini pjesmu odličnom je snažan glas Chihiro Onitsuke i predobra kompozicija.Najdraži dio pjesme mi je pri kraju kada Chihiro pjeva agresivnije i jače što mi se tako jako sviđa,ali cijela pjesma je odlična.Kada sam je prvi put poslušala odmah sam znala da ću je obožavati.


OCJENA PJESME: 10/10


Jedna preljepa pjesma,koja je stvarno brilijantan dokaz Chihirinog kvalitetnog rada,zove se
MAGICAL WORLD.Refren je nešto što ovu pjesmu čini tako zabavnom."I'm kissing you and kiss me baby,magical man"ova me rečenica tako oduševila,odmah sam počela slušati pjesmu ponovo i ponovo...I bridge u ovoj pjesmi mi je odličan.


OCJENA PJESME: 10/10


Treća i zadnja pjesma na singlu je Himitsu,što znači "tajna" na japanskom.U zadnje vrijeme stalno vidim nazive pjesama "secret" ili "secrets" pa onda opet to vidim i u ovoj pjesmi.
Meni je zapravo drago da je umjesto instrumentala na singlu ova pjesma jer smo stvarno bili i gladni i žedni za novim pjesmama Chihiro Onitsuke.Ova pjesma na početku može zvučati malo dosadno,ali po mom mišljenju je prezabavna i odlična!Ni meni se na početku nije svidjela,ali na kraju,ova pjesma stvarno ima svojih čari i po mom mišljenju još jedna predobra Chihirina pjesma.



OCJENA PJESME: 9,5/10



Ovaj single me je stvarno razveselio.Znala sam da me Chihiro Onitsuka nikada neće razočarati.
Evo,jedini singl(za sada) kojemu dajem:


OVERALL OCJENA: 10/10


(usput,pročitala sam da će Chihiro izdati još jedan novi singl 9 rujna i nakon toga album!!Nemogu čekati!)








Nema komentara: