ponedjeljak, siječnja 05, 2009

[REVIEW][SINGLE]Yuna Ito - koi wa groovy x2













koi wa groovy x2 je 12. singl Yune Ito,izdan 26.11.2008. Do sada ovo je njezin najgore prodan singl.
Glavna pjesma se koristila za promociju "GAP Japan's 2008 Holiday Collection Winter Neutrals".
Singl se još prije najave trebao zvati "GOOD BEAT GOOD BEAT",ali je hvala Bogu to otkazano.

koi wa groovy x2 je,unatoč lošoj prodaji singla,jedna od najboljih pjesama Yune Ito,čak i sto tisuća puta bolja od njenog prvog precijenjenog hita "ENDLESS STORY".Pjesma će vam,kako god se osjećali,toliko podignuti raspoloženje zbog svoga odličnog i veselog tempa,a i ohrabrujućih riječi.Ovo je nešto što sam dugo čekala od Yune,nešto slično njenoj pjesmi "stuck on you",jer skoro sve što ona izda je balada,ali u ovom slučaju me je toliko iznenadila da ni nemogu prepoznati njezin glas jer je toliko snažan,zbog kojeg je pjesma toliko obogaćenog i kvalitetnog zvuka.Bravo,Yuna!Samo se nemoj obraćati na prodaju,jer mi dobro znamo da to uopće ne odlučuje da li je pjesma dobra ili ne (primjer; NOTHING FROM NOTHING od Ayumi).Super pjesma za plesati i stalno je puštaju u noćnim klubovima u Japanu (barem tako kažu).

OCJENA PJESME: 10/10

Sljedeća B-strana isto iznenađuje,iako je balada.Mafuyu no Seiza,prevedeno "Sazvježđe u sredini zime" je još jedna odlična pjesma Yune Ito.Počinje ugodnom skladbom klavira (zbog kojeg odmah pomislite na zvijezde na noćnom nebu)i prelijepim glasom Yune Ito.Ima dobar refren,ali najviše mi se sviđaju djelovi točno prije njega.Mislim da ovo spada u tužnije pjesme Yune,što je rijetkost (recimo).Dobro je odrađena i jednostavno još jedna odlična pjesma Yune Ito.

OCJENA PJESME: 10/10

Remix miss you (Hawaiian Breeze Remix) mi se uopće ne dopada i toliko je izvan mjesta u singlu.Ne znam što radi ljetni remix u totalno zimskom singlu.No dobro,to je vjerovatno jer je miss you prethodni singl ovog singla (ako vam to ima smisla?).Naime,da prijeđem na stvar,kao prvo, remix je predug.Samo se nastavlja odugovlačiti i odugovlačiti 7 minuta.Mislila sam da će netko napraviti super remix s ovom pjesmom,ali jedna riječ,dosadno.

OCJENA PJESME: 2/10

Ovaj je singl prešo moja očekivanja,stvarno se ponosim Yunom jer je dokazala da može napraviti vesele i živahne pjesme isto dobro (ako ne i bolje) kao i svoje balade.Još jedan odlični singl kojeg morate imati,što više reći?Samo da su makli onaj predosadan remix,možda bih dala najveću ocjenu sinlg,ali nipošto,mi nećemo dopustiti da remix uništi ocjenu ovakvom fenomenalnom singlu.

OVERALL OCJENA: 10/10


Nema komentara: