četvrtak, rujna 24, 2009

[SINGLE]Aoyama Thelma - Wasurenai yo

















Wasurenai yo je sedmi singl Aoyame Thelme izdan 5.8.2009. Dospjeo je na 14. mjesto na Oricon charts.

Wasurenai yo je još jedna balada Aoyame Thelme koju trebate poslušati dosta puta prije nego je počnete obožavati. Ipak, ovo je puno drugačija i bolja balada od Thelme. Stvarno mi se sviđa kako pjesma od početka do kraja napreduje i kompozicija sve više i više zaslađuje cijelu pjesmu. Pogotovo volim dijelove odmah prije refrena, jer Thelma pjeva s puno emocija. Najbolji dio mi je ipak zadnji refren u pjesmi, jer je puno napetiji i stvarno možete osjetiti tugu u njemu.

OCJENA PJESME: 10/10

Whoaa, sada se stvari totalno mijenjaju sa pjesmom Don't Stop. Kao i MADONNA na njenom singlu Mamoritai Mono, ovo je upbeat club pjesma. Prije nego što kažem nešto zbog čega mi je pjesma bila jako odbojna na početku, reći ću vam da obožavam ovu pjesmu. A ono što me najviše navelo da slušam ovu pjesmu su dijelovi kada Thelma kaže "motto kono mama, shake me baby!" i "give me your clap!" jer su stvarno previše catchy za odoljeti. I verse-i su stvarno super obrađeni. Sada ću vam reći razlog zašto sam totalno odbijala slušati ovu pjesmu na početku; Naime pjesma ima TOLIKO sličnih dijelova kao u jednoj pjesmi od Rihanne, neznam točno kojoj jer Rihannu ne volim, ali sam tu pjesmu sto puta čula tako da znam. Zbog toga mi je cijela pjesma bila odbojna, ali joj ipak nisam mogla odoliti, bez obzira na sve. Ipak, mislim da i ako je ova pjesma toliko slična drugoj, ova je puno puta bolja i Thelma ima puno bolji glas i talent od Rihanne :).

OCJENA PJESME: 10/10

Sljedi Wasurenai yo (acoustic version). Sve što imam za reći je da je lijep dodatak singlu, iako nepotreban. Nema ništa posebno u ovoj verziji, veoma su slične i mogli bismo živjeti bez ovoga. Ali sve u svemu lijepa drugačija verzija Wasurenai yo.

OCJENA REMIXA: 6/10

Hvala Bogu na ovom singlu. Iako nisam luda za njim (singlom), Thelma je napokon nakon Mamoritai Mono izdala nešto "dobro". Tako da dajem najvišu ocijenu ovom singlu, a i zaslužio ju je svejedno.

OVERALL OCJENA: 10/10

Nema komentara: