subota, lipnja 13, 2009

[REVIEW][ALBUM]Yuna Ito - DREAM
















DREAM je 3. album Yune Ito, izdan 27.5.2009. Izašao je u 2. verzije: CD only i CD + DVD. Dospjeo je na 4. mjesto na orcion chartu.

Album se otvara brzo s eksplodirajućim bubnjevima pjesme love you. Ova pjesma je stavrno slatka i po mom ukusu odlična. Refren se sastoji od tako jednostanih riječi, ali su zato svrštene u odličnu kompoziciju.Stvarno volim ovu pjesmu, "I love you,I love you, I do!" .

OCJENA PJESME: 10/10

Sada slijedi upbeat balada. Ima demo aitai yo... je prekrasna balada. To govorim jer je veoma sličan pjesmi Ima demo zutto, koja je po mom mišljenju jedna od najtužnijih pjesama koje je Yuna ikad pjevala. Naime, ovo je njena verzija te pjesme, koja je, moram priznati uistinu dobra. Za razliku od Ima demo zutto, ova pjesma je puno ubrzanija i ima puno više beatova, ali opet zvuči tužno. Ovo je odlična verzija pjesme Ima demo zutto, koju obožavam cijelim srcem.

(Ima demo zutto je inače pjesma grupe SPONTANIA, koja je bila feat. Yuna Ito)


OCJENA PJESME: 10/10

Sada prelazimo na Brand New World! Ovo je još jedna odlična upbeat pjesma Yune. Toliko je vesela i zabavna da će vas koliko god bili tužni oraspoložiti. Kada sam prvi put čula ovu pjesmu sa njenog trust you singla (ovo je inače B-strana na tom singlu) bila mi je grozna jer jednostavno se nisam mogla naviknuti na meni tada smiješne instrumente,ali sada ih 100% obožavam. Cijelu pjesmu obožavam jer su riječi skroz pozitivne, predobre i zato što je cijela kompozicija super.

OCJENA PJESME: 10/10

Wow, sada govorimo o onome što uistinu obožavam od Yune, Koi wa groovy x2 je već izdan singl, koji se pojavio na zimu. Zato ovu pjesmu smatram zimskom party-latino pjesmom. Neznam što da kažem, ovo je stvarno bilo nešto osvježavajuće od Yune, i cijela je pjesma uistinu i previše catchy, i stvarno mi se sviđa ime pjesme. Ono što je važno je glas Yune Ito, jer je stvarno snažan i kao da me otpuše kada ga čujem,lol.Ovo je jedna od po mojem mišljenju najboljih pjesama od ove prelijepe Havajsko-Japanske pjevačice.

OCJENA PJESME: 10/10

Slijedi singl trust you. Nemogu vam opisati koliko obožavam balade od Yune Ito, a pogotovo ovu.
Isto tako nemogu opisati kakav prelijep osjećaj mi daje ova pjesma kada je slušam. Iako je refren malo pretjeran, sve ostalo u pjesmi je savršeno. Prvi verse i drugi su nšto najlijepše što sam čula u životu. Kompozicija klavira je odlična. Još jedna predobra pjesma.

OCJENA PJESME: 10/10

Sada prelazimo na Havajsku stranu ove pjevačice s pjesmom BAILA BAILA. Kada čujete ovu pjesmu vjerojatno biste ste čudili jer je jednostavno čudna. Naime meni nije trebalo puno da se naviknem na nju jer je stvarno zabavna. Ovo je jedna ljetna pjesma koja nosi osjećaj mora i svega što dolazi uz to. Refren je stvarno super, i ono što se valja napomenuti je da je ova pjesma stvorena da za opušteno slušanje na moru ili bilo gdje blizu mora,lol.

OCJENA PJESME: 10/10

Sada idemo na BREEEEEZIN!!!!!!!. Ova pjesma slijedi stil prethodne, samo je puno življa i bolja.
Ima stvarno girly i više surferski osjećaj i zvuči jako cool. Ovo je jedna od mojih najboljih B-strana Yune Ito, jer je pjesma jedna od onih veselih ljetnih pjesama. Zaboravila sam i reći da je ovo moja najbolja pjesma na albumu :).

OCJENA PJESME: 10/10

Sljedi miss you, još jedna ljetna pjesma koju totalno obožavam. Ima stvarno nostalgičan i gorko-kiseli osjećaj. Stvarno je osvježavajuća i ima predobru kompoziciju.

OCJENA PJESME: 10/10

A sada prelazimo na LOVE MACHINE GUN. Čula sam još prije o ovoj pjesmi ali je Yuna nikada nije htjela izdati pa smo se načekali da je čujemo - ali vrijedilo je, definitvno. Ovo je jedna od najboljih novih pjesama na albumu i jako se ističe od drugih pjesama. Obožavam ju! Tako catchy refren me je stvarno oduševio! "Everybody take me away!!" Predobra pjesma.

OCJENA PJESME: 10/10

No one else je sljedeća pjesma koja me jedina malo razočarala na albumu. Naime, refren je odličan,ali zato me skoro sve ostalo u pjesmi pomalo - živcira. A to je najviše zbog riječi koje su većinom na engleskom što mi inače ne smeta,ali riječi zvuče tako glupo! Ali sve u svemu u redu je, ništa posebno.

OCJENA PJESME: 7/10

I zadnja pjesma je Body. Koliko god ime zvučalo čudno, ova pjesma je predobra! Obožavam kako pjesma laganim tempom napreduje. A da ne govorim, ovo je prva pjesma Yune koja se sastoji od dosta "prljavijih" riječi i čini se da Yuna dobro može čak i to izvesti! Obožavam hot dijelove kada pjeva na engleskom nakon refrena, savršeni su!

OCJENA PJESME: 10/10

Nakon 2 minute tišine nakon ove pjesme slijedi groovy x2.Ovo je samo engleska verzija pjesme Koi wa groovy x2,s time da tu i tamo ima neke promijenjene dijelove (početak i završetak pjesme,itd.) koju obožavam! Ne čini se da je previše različita od originala kojeg već dugo nisam slušala, ali ovu pjesmu sada slušam non-stop.

OCJENA PJESME: 10/10

Nakon po mojem mišljenju njena prva 2 užasna albuma, Yuna je napokon oživjela sa ovim odličnim albumom. Ovo je bilo jedno drastično poboljšanje od njenog ranijeg materijala i stvarno mi je drago zbog toga. Bravo, Yuna!

OVERALL OCJENA: 10/10

Nema komentara: