subota, studenoga 13, 2010

[SINGLE]Aoyama Thelma - LET'S PARTY!/23
























LET'S PARTY!/23
je 11. singl Aoyame Thelme, izdan 27.10.2010.

Kada sam čula LET'S PARTY! pomislila sam "ah, ovo je još jedna cheesy pjesma od Thelme za koju sam sigurna da ju brišem sa iTunes-a...", u čemu sam bila u pravu da je cheesy, ali sjećate se kada sam spomenula da cheesy ne mora uvijek biti loše? Još sada nisam nikako obrisala pjesmu, jer po mom mišljenju, ova pjesma ima onaj cheesy faktor koji je donekle u redu. Sve u svemu, ova pjesma je zabavna, veoma jednostavna i stvorena je da vas pomalo razveseli nakon teškog dana (zapravo, nakon teškog dana ova pjesma bi bila malo annoying, ali svejedno...). Iako LET'S PARTY! nije ništa posebno, bolja je od nekih pjesama od kojih bi vas glava zabolila koliko "glupo" zvuče. Da malo opišem od čega se pjesma sastoji, ovo je većinom generična party pjesma, čak nema ni zanimljivu kompoziciju, osim možda u verse-ima. Nije club, niti R'n'B pjesma, nego se sastoji od jazz dijelova koje inače smatram neukusne za ovakve pjesme, ali svejedno, nije pretjeran. Ok pjesma, ništa posebno na žalost.

OCJENA PJESME: 6,5/10

Stvari se naglo mjenjaju sa drugom A-stranom, 23. Nakon vesele atmosfere koju je donekle prva A-strana prenosila, singl nas naglo upoznaje sa dosta napetijom i "mračnijom" pjesmom. Naime, 23 je većinom sastavljena od klavira i beatova, te je moram užasno puno pohvaliti za odličnu kompoziciju i riječi, i na kraju krajeva 23 je veoma catchy pjesma, i nikako ne dosađuje slušaća. Refren je definitivno najbolji dio pjesme, jer stvarno mogu osjetiti emocije koje Thelma prenosi u njemu. Čak mogu reći da je ovo jedna od njenih najboljih pjesama ikad, i mislim da je ovo vrsta glazbe na kakvu se treba više koncentrirati. Jedino što mi je u pjesmi bilo pomalo smiješno je kraj refrena; "Good-bye my lonely 22", LOL.

OCJENA PJESME: 10/10

I naravno, najbolja pjesma na singlu uvijek bude ostavljena kao zaboravljena B-strana, u ovom slučaju to je IT'S BREAKOUT. Stvarno neznam što su razmišljali kada su stavili LET'S PARTY! kao prvu A stranu umjesto ove pjesme. Da vam kažem, ove pjesme su VEOMA slične, stvarno sam zaprepaštena kako ovako veoma slične pjesme mogu biti toliko različite po kvaliteti. Ova pjesma, za razliku od jadne isprike prve A-strane, je zapravo zabavna i ZAPRAVO vas razveseli nakon što ju poslušate. Ova pjesma je imala sve što je nedostajalo u LET'S PARTY, a to je catchy kompozicija i iako se i ova pjesma sastoji od jazz dijelova, u njoj ti isti predivno pašu. Stvarno obožavam kako su zasladili ovu pjesmu sa slatkim zvukovima "tu tu tu" od Thelme u pozadini, koji uopće ne zvuče cheesy, a i muški vokali mi ne smetaju previše. Štoviše ovo je najbolja pjesma na singlu i točka, iako je cover već postojeće pjesme.

OCJENA PJESME: 10/10

Po mojem mišljenju, Aoyama Thelma ima užasno velik potencijal, nadarena je predivnim glasom i predivno piše pjesme. I sada vas ja pitam, što nju čini toliko lošijom od Ayumi Hamasaki, koja jedva može pjevati, i sve drugo što radi je piše pjesme i izgleda kao porculansak lutka? Nemojte me krivo shvatiti, volim Ayumi Hamasaki, ali užasno sam zbunjena time što Aoyama proda samo 400 kopija svojeg materijala koji je usput puno bolji od onih sranja koja se prodaju po 500.000 kopija po Japanu. Loša promocija je jedina izlika koju mogu smisliti za ovo, što je žalosno. Samo se nadam da ju uskoro ne izbace, jer se čini da bi tako moglo biti (Iako mi ne bi smetalo da ju avex pokupi xD).

OVERALL OCJENA: 8,5/10


Nema komentara: