srijeda, listopada 07, 2009

[SINGLE]alan - Hitotsu

























Hitotsu je drugi singl alan, izdan 5.3.2008. Dospjeo je na 100. mjestu na Oricon Charts.

Na svome drugom singlu alan nam donosi prelijepu baladu Hitotsu, koja se otvara sa laganim klvairom koji je ubrzo popraćen prelijepim glasom alan. Verse je stvarno miran, sve dok dođemo do refrena u kojemu alan pjeva začuđujuče visoke note. Pogotovo mi se sviđa erhu u ovoj pjesmi (kineski instrument kojega alan sama zna odlično svirati) jer zbog njega pjesma dobiva još više anđeoski osjećaj. Refren je vjerojatno moj najdraži dio pjesme. Obožavam značenje ove pjesme, da je cijeli svijet jedno, da smo mi svi jedno. Jednostavno prelijepa pjesma.

OCJENA PJESME: 10/10

Prelazimo na Kimi Omou Sora, koja je moja najdraža pjesma na ovom singlu. Ova pjesma je po meni puno lijepša od hitotsu, možda nema taj anđeoski osjećaj, ali zato ima puno svijetliji i proljetni osjećaj. Obožavam back-up vokale u refrenu jer je baš zbog njih cijela pjesma zanimljivija. Versei su isto odlični. Ova pjesma stvarno budi osjećaj sreće u meni. Sviđaju mi se frule i sveopća glazba, kao i jazz dio pri kraju pjesme. Stvarno neznam kako nisam prije otkrila ljepotu ove pjesme.

OCJENA PJESME: 10/10

Slijedi Tokyo Mimei. Ovo je vjerojatno jedina pjesma od alan koja mi se ne sviđa toliko puno kao njene sve ostale pjesme. Naime, balada je i sporija od Kimi Omou Sora. Ono što mi se najviše ne sviđa u pjesmi je refren jer zvuči stvarno čudno na početku kada alan glasno kaže "Tokyoooou". Cijela pjesma ima nezanimljivu kompoziciju, iako nije tako loša. Glazba je uvijek (samo ne u refrenu) jako opuštena što mi se malo sviđa, ali ništa posebno.

OCJENA PJESME: 4/10

Još nismo gotovi sa ovim singlom jer slijedi sign. Stvarno sam očarana ovim interlude-om jer je stvarno misteriozan (kao i Tennyo ~interlude) i alan pjeva u svome narodnom Tibetanskom jeziku. Iako bih neke zvukove i efekte izbacila iz njega, ovo je bio sve u svemu stvarno zanimljiv interlude i alan ih definitivno treba više imati. I da se izjasnim, ovaj interlude nije ni blizu dobar kao Tennyo ~interlude~ koji je za mene i više nego epic.

OCJENA PJESME: 10/10

Hitotsu je savršeni primjer talenta koji alan posjeduje. Iako je jedina pjesma koju ne volim od alan na ovom singlu, još uvijek je gotovo savršen. Što više reći?

OVERALL OCJENA: 9,5/10

Nema komentara: