utorak, srpnja 12, 2011

[SINGLE]Kalafina - storia

























storia je 5. singl Kalafine izdan 4.3.2009.

A-strana singla je storia koju sam oduvijek hvalila zbog toga što iako je kratka, sve svoje čari dostavlja bez imalo problema. Ovo je jedna od rijetkih Kalafininih folk-inspiriranih pjesama, a sa tim žanrom nikada nemogu pogriješiti. Zanimljivost u pjesmi dostavlja Hikaru sa svojim prenazalnim vokalima, što nije nimalo loše, zapravo baš zbog toga cijela pjesma toliko sjaji. Glazba je dosta živahna i brza, kao i vokalne izvedbe od pjevačica koje su cijelu pjesmu tako prelijepo harmonizirale da sam ostala stvarno iznenađena. storia je jedna od njihovih najboljih pjesama, te stvara predivnu atmosferu u kojoj se lagano izgubite. Izvanredno remek djelo.

OCJENA PJESME: 20/20

B-strani zvanoj lirica skidam kapu jer je vjerojatno njihova najbolja B-strana (but then again, koja njihova B-strana nije najbolja?). Ova pjesma mi je pokazala lijepotu misterioznosti koju nisam znala da mogu osjetiti. Gdje da počnem? Cijela pjesma zvuči toliko "sinister" i mračno, i jednostavno ovakvu sličnu pjesmu NIGDJE nećete nači. Ovo je bila ona od pjesama za koje mi treba dosta slušanja da napokon vidim njihovu ljepotu, ali kada sam je napokon vidjela bez daha sam ostala. Najveći razlog zbog epicness ove pjesme jest taj prokleto odličan bridge u kojem Keiko rastura sa svojim dubokim glasom zajedno sa ostalim pjevačicama na Kajiurago jeziku. Kada taj dio pjesme počne, više nisam ovdje nego sam izgubljena u fantazijskom srednjovjekovnom mračnom svijetu (ako to ima smisla). Glazba sama po sebi nema ništa posebno, ali način na koji se stapa, zajedno sa sopran glasom Wakane je zaslužan za tako mističan osjećaj koji pjesma pruža. Ne bi im škodilo da izdaju još jednu ovakvu pjesmu. Sve u svemu, svaka čast ovom dragocjenom remek djelu.

OCJENA PJESME: 20/20

Što da kažem? storia je savršenstvo u Kalafinino ime. Čak bih kupila singl samo zbog B-strane, iako već imam storiu na Red Moon albumu, što ću i učiniti. Samo mala napomena, želim još ovakvih pjesama, kao i A-strana i B-strana.

OVERALL OCJENA: 20/20


Nema komentara: