subota, siječnja 16, 2010

[SINGLE]Ayumi Hamasaki - You were.../BALLAD






















You were.../BA
LLAD je 47. singl Ayumi Hamasaki koji je dospjeo na 1. mjesto na Oricon-u.

You were...
je još jedna tipična zimska balada Hamasaki Ayumi, koja veoma sliči na njene prijašnje zimske pjesme, a najviše poput Days. Na svu sreću, meni to uopće ne smeta, i mogu reći da je ova pjesma stvarno snažna i vrlo emotivna. Stvarno mi se sviđaju instrumenti, pogotovo prvu riff nakon refrena i bridge. Refren je najbolji dio pjesme i riječi su stvarno nostalgične i cijela pjesma ima taj bitter-sweet osjećaj. Za mene, ovo je bila još jedna odlična pjesma Ayu.


OCJENA PJESME: 10/10


BALLAD je druga A-strana na singlu. Na žalost, jedini dio koji je predobar u ovoj pjesmi je dio prije oba refrena, i još nešto dobro u ovoj pjesmi su predivni instrumenti. Na žalost, nemogu si pomoći nego da mislim kako je ova pjesma dosadna. Refren je tako kratak i... pa, dosadan. Nema stvarno ništa što ju čini zanimljivom, naravno, osim instrumenata. Riječi isto nisu nešto posebno, barem ne meni. Mislim da bih definitvno trebala više puta ovu pjesmu poslušati, jer ima nešto stvarno lijepo u njoj. Sve u svemu ovo je jedna iako dosadna, lijepa balada.


OCJENA PJESME: 7,5/10


Mislim da je B-strana ovog singla, RED LINE ~for TA~, najbolja pjesma na singlu. Ovo je puno veselija i up-beat pjesma na singlu, i stvarno je savršena. Obožavam svaki dio pjesme, pogotovo refren; I riječi su predivne i ako ih razumijete ova pjesma će vas dirnuti u srce njima. Ovo je jedna od onih pjesma koje vam šalju žmarce duž kralježnice, a takve pjesme su epic.


OCJENA PJESME: 10/10


You were... je dobio stvarno lijepu verziju remixa na singlu, a tu je i orkestralna verzija Sunset ~LOVE is ALL~ koja je isto tako lijepa.

Kada sam prvi put čula ovaj singl bila sam stvarno razočarana jer su se sve pjesme činile jednostavno dosadne. Ali naravno nakon nekog vremena sam posebno zavoljela You were... i RED LINE, ali BALLAD mi još uvijek nije ništa posebno.


OVERALL OCJENA: 9/10


Nema komentara: