nedjelja, veljače 14, 2010

[SINGLE]alan - Diamond/Over the clouds

























Diamond/Over the clouds je 12. singl alan, izdan 03.02.2010.

Dok se slažem da Diamond zvuči totalno kao pjesma Ayumi Hamasaki, ne mislim da je ni malo dobra kao balade te iste pjevačice. Pjesma mi se veoma sviđa, samo ne nalazim nikakvih posebnih stvari u njoj, ono zbog čega bih ju slušala više puta nego samo jednom. Diamond je OK, puno bolja od nekih stvari sa njenog prošlog albuma my life, i ima barem nekakvog okusa u sebi.


OCJENA PJESME: 8/10


Slijedeća A-strana, Over the clouds je zato NAPOKON epic. Sami znate koliko su mi nedostajale epic pjesme od alan, iako je Over the clouds različita od njenih prošlih epic pjesama (zapravo je puno manje epic, ali ipak jest), veoma je posebna. Ima taj misteriozni i mračan osjećaj. Najbolji dijelovi su mi verse-i i dijelovi pri kraju pjesme. Refren je odličan, iako mi je stvarno trebalo dosta vremena da se naviknem na njega. U pjesmi su čak prisutne i harpe koje čine pjesmu još više mističnom. U verse-ima je glas od alan vokodiran, što mi se isto sviđa.


OCJENA PJESME: 10/10


Iako prva A-strana nije bila ništa posebno, druga A-strana se za sve iskupila. Ovo nije bio savršen singl, ali je bio dosta dobar da zasluži ocjenu koju će dobiti. Mogu reći da je alan svoju "treću eru" dobro započela i nadam se da će tako moći nastaviti, i napraviti svoj 3. album bolji od 2. albuma.

P.S. Mislim da sam jedina obožavateljica alan kojoj se ovi coveri uopće ne sviđaju D:


OVERALL OCJENA: 9/10



Nema komentara: