četvrtak, veljače 10, 2011

[SINGLE]Namie Amuro - Sit! Stay! Wait! Down!/Love Story
























Sit! Stay! Wait! Down!/Love Story je 36.singl Namie Amuro izdan 07.12.2011.

Sit! Stay! Wait! Down! je tek još jedna od iznimno catchy savršenstva od pjesama Namie Amuro. Dosta me podsjeća na pjesmu COPY THAT sa njenog zadnjeg albuma, a pošto ju obožavam to mi nimalo ne smeta. Stvarno nemogu reći koji je dio u pjesmi bolji od kojeg. Od predobrih verse-a do infektivnog i epic refrena te savršenog bridgea, stvarno je teško izabrati. Sve to pomiješajte i dobiti ćete R'n'B stvar koju samo Namie može imati. Vidi se da je stvarno puno uloženo u produkciju iste, te je jedna od pjesama koje mi stvarno mogu poboljšati raspoloženje. Ovakva djela su njeno najjače područje tako da nikako ne može pogriješiti s time. Tek još jedna odlična A-strana ove pjevačice.

OCJENA PJESME: 20/20

Druga A-strana singla je balada Love Story. Neznam zašto ali Namie me nikada ne zna razočarati svojim baladama. Uvijek su pune osjećaja, prelijepe dubine i nostalgije, te vam se koža ježi od njih. Ova balada nije iznimka. Ima stvarno predivne riječi i kompoziciju, a da ne govorim o vokalima od Namie. Ona stvarno ima posebnu boju glasa koju obožavam (nije ni čudo što je moja najdraža pjevačica). Djelo me skoro uvijek rasplače jer je toliko predivno i tužno i lako se povezati njime. Također ima zimski ugođaj kojeg obožavam. Jedna od njenih najboljih balada. Svaka čast.

OCJENA PJESME: 20/20

Prva b-strana singla je Higher. Ova b-strana je puno hvaljena od obožavatelja i većini se veoma sviđa. Ne želim opet reći da sam ja totalno drukčija, jer mi je pjesma stvarno odlična, ali po mojem mišljenju nije previše epic. Naime, verse-i i riječi, pogotovo riječi su stvarno predobre i tu nemam nigdje problema. Ali refren mi je nekako... neznam kako da to kažem. Kao da nešto nedostaje, samo neka mala mrvica da pjesma bude jedno veliko remek djelo. Evo sada kada slušam pjesmu stvarno mi nije jasno što mi to nedostaje u pjesmi jer je stvarno odlična i nešto malo neobičnije od Namie. Ali svejedno, na žalost rijetko kad pjesmu samu od sebe slušam zbog nečega. Da stavim sve to na stranu, ovo je odlična pjesma i mislim da zaslužuje sve pohvale koje dobiva.

OCJENA PJESME: 10/10

Zadnja b-strana kao i zadnja pjesma na singlu je Arigatou -thank the world for LOVE...gift song for 2011- . Da, malo je ime prečudno i predugačko, ali pjesma je stvarno savršenstvo. Ovo je jedna od onih toplih i nostalgičnih pjesama koje stvarno obožavam, te mogu reći da je Namie stvarno odradila svoj vokalni dio savršeno. Nemam ništa više za reći nego da je ovo bio stvarno iznenađujuć (u pozitivnom smislu) dodatak singlu.

OCJENA PJESME: 10/10

Ono što me je stvarno iznenadilo kada je bio najavljen tracklist singla je to da će biti singl sa 2 A strane i sa 2 b-strane. Takvo nešto sve do sada nisam vidjela u niti jednom singlu, ali dobro. Što više pjesama to bolje. Za singl nemam ništa više za reći nego da je savršenstvo i nadam se da će slijedeći singl, Go Round biti na njegovom nivou (mada bi radije da više izda taj album ali ok).

OVERALL OCJENA: 20/20

Nema komentara: