nedjelja, veljače 17, 2008

[SINGLE]Namie Amuro - WANT ME, WANT ME


WANT ME, WANT ME je 28. solo singl izdan pod
avex trax.Izdan je 6. travnja 2005.Uspio je na drugo
mjesto sa prodanih 103.000 primjeraka.
Ovaj singl je banan u Koreji zbog seksualnih
elemenata u pjesmi.








Pjesma WANT ME, WANT ME u mojoj iTunes library je pjesma sa najviše broja slušanja(460 i još broji).Ova pjesma je toliko zabavna za slušat i stvarno je teško prestat.Iako se mnogima čini loša i "prljava" zbog seksualnih riječi,ovo je stvarno nešto što morate poslušati.Glazba je cijela arapskog
duha i jednstavno prepuna ritma. Ova pjesma nije kao Američke sex pjesme kojima se skoro svaki dan susrećemo, i stvarno se možete čak i šokirat kada pročitate prijevod (ja mislim da je "prljavija"
pjesma Ima sugu hoshii od Kode Kumi).No kako god bilo,ova pjesma je za mene remek djelo.


OCJENA PJESME: 10/10

B-strana singla HANDLE ME je još jedna pjesma koja mi se svidjela.Stvarno jako zvuči poput narodnjaka,što možete sami zaključit odmah kada pjesma počne.Namie na početku kaže "Hit me" jako brzo i onda glazba počne.Ova pjesma prati duh ovog singla svojim arapskom glazbom (kao i WANT ME, WANT ME).Riječi su dobre,catchy,"Only I can handle me" (dobro malo engrisha,ali to se vidi u svim Japanskim pjesmama što mi je jako super :P)
Namie čak i u pjesmi spominje broj 666,ali nemorate shvaćati to sve ozbiljno.To zapravo jako dramatično zvuči za pjesmu,što jako paše.



OCJENA PJESME: 7/10


Ostali su samo još instrumentali. I to je to,ovaj je singl meni skoro najdraži od Namie.

OVERALL OCJENA: 9/10

2 komentara:

dea kaže...

wow ti si super volim teeeeeeeeeeeeeee

dea kaže...

ahhh daj mi autogram


:)