petak, veljače 17, 2012

[ALBUM]Perfume - JPN

























JPN je 3. album (sveukupno 4.) Perfume, izdan 30.11.2011.

Album se otvara sa intro skladbom The Opening. Vrlo je neobičan ali i zato mi se sviđa jer je glazba odlična kad se pojača do daske. Dosta je kratkog trajanja, ali mi se čini kao dosta dobar uvod u album jer tako i onako nema nekakvu temu pa i mislim da je prikladno staviti bilo što na početak. Čak se niti ne nadovezuje na sljedeću pjesmu, ali kao sam intro je odličan.

OCJENA PJESME: 10/10

Slijedi Laser Beam (Album-mix). Totalno se sjećam kao mi je na početku ova pejsma zvučala smiješno jer zvuči baš poppy i girly. Zapravo je EPIC, te mogu reći da je electro glazba tako odlično obrađena da cijelu pjesmu obožavam skroz pojačati i uživati u svim malim dijelovima koje je Nakata ubacio u ovaj cijeli epic mix. Obožavam "glitch" dijelove na kraju pjesme, te cijela zvuči totalno messy. No to su joj i bitne čari. Ne moram ni govoriti koliko je cijela čak i previše catchy. Stvarno jedna od najboljih electro-pop stvari koje postoje, te je puno bolja od verzije sa singla (iako ta verzija ima samo bolji početak).

OCJENA PJESME: 20/20

Nakon toga odmah letimo u pjesmu GLITTER (Album-mix) bez ikakve pauze. Naime, dok sam prvi put stavila album na slušanje nisam imala pojma da je ovo druga pjesma pa sam se mislila kolko vec ova pjesma (dakle prethodna) traje? Haha. Ne želim reći time da su pjesme slične ili iste, jedino što im je zajedničko je totalno vesela atmosfera. Ova verzija pjesme je dobila poduži glazbeni intro kojeg obožavam. A tek onda kada krene refren počnem još više uživati u njoj. Jedna je stvarno od najveselijih i pozitivnijih pjesama na albumu, te mogu reći da mi se i riječi dosta sviđaju. Na prvih par slušanja može zvučati dosadno jer je dosta repetitivna, te su instrumentalni dijelovi dosta dugački, no to je zapravo ono što vam kasnije postane najbolje kod ove pjesme. Još jedna od mojih favorita.

OCJENA PJESME: 20/20

Natural ni Koishite je bila jedna od pjesama koja mi je najviše privukla pažnju jer su betovi stvarno bouncy i pjesma zvuči više ukočeno ali na odličan electro-pop način. Nekako mi je senzacionalna te stvanro ima nešto u njoj zbog čega je toliko obožavam, ali ne mogu to dobro u riječi staviti. Također mi se sviđa spot od nje te je veoma dancy i savršeno producirana. Riječi su dosta lagane i carefree, a to odlično paše pjesmi. Još jedna od mojih najdražih.

OCJENA PJESME: 20/20

Nastavljamo happy atmosferu sa MY COLOR. Moram priznati da ova pjesma ima jako catchy refrene te uistinu mood-lifting atmosferu. Jedino što me stvarno smetalo kod pjesme je bila glazba nakon refrena jer me stvarno znala živcirati, ali kada to maknem iz gledišta, dobivamo još jednu odlično kompoziranu e-pop pjesmu. Nemam ništa drugo za reći, osim da je na početku bila jedna od dosadnijih pjesama, no to se sasvim promijenilo (stvarno ne znam kako sam mogla misliti da je dosadna, iskreno). Također, dala sam joj malo nižu ocjenu jer ne mislim da je toliko epic kao ostale pjesme s albuma.

OCJENA PJESME: 10/10

Slijedeća pjesma je stvarno bila prva koja je potpuno uhvatila moju pažnju preslušavajući album prvi put. Toki no Hari započinje sa bubnjevima te vokalima pjevačica koji nemaju ni malo vokodera. Ovo je prvi put da čujem njihove vokale bez da su manipulirani vokoderom, i mogu reći da lijepo pjevaju, iako opet ne možemo dobro procijeniti njihove vokale jer pjevaju na dječji način (što stvarno paše uz pjesmu). Naime, cijela kompozicija mi se sviđala, iako je djelo dosta kratko trajući samo 2 minute i pol. Riječi su stvarno odlične, pozitivne i slatke. Jedna od mojih favorita iako je kratka.

OCJENA PJESME: 20/20

Još jedna epic pjesma, Nee, slijedi nakon slatke prethodne pjesme. Ovo djelo me uistinu znalo živcirati jer je, opet, bilo dosta repetitivno, još i s time da su me najviše živcirale riječi na refrenu koje su velikim dijelom samo "nee". Ali na kraju, ovo je postala jedna od mojih najdražih pjesama od njih. Toliko je happy i bouncy da je to za ne povjerovati. Toliko obožavam dijelove nakon svakog refrena, a pogotovo odličan kraj. Svaka čast na ovoj pjesmi koja gotovo da pliva u sreći, haha.

OCJENA PJESME: 20/20


Album nikako ne završava svoju laganu i totalno veselu atmosferu sa pjesmom Kasukana Kaori. Ovo je definitivno najviše "cutesy" pjesma i zvuči više idol pop, te mi se zbog toga opet na prvih par slušanja nije svidjela. Naime, sada mogu reći da je ovo tek još jedna od njihovih najboljih pjesama. Odlično je kompozirana te ima odličan verse i refren. Neznam zašto, ali toliko padam na ovakve šećerne pjesme, a pogotovo obožavam vokale pjevačica koje se toliko trude da zvuče najslađe moguće (što im i uspijeva iskreno). To se pogotovo može čuti u bridge-u gdje jedna od pjevačica opet pjeva u istom načinu kao u pjesmi Toki no Hari. Sve u svemu, još jedna odlična pjesma (ali ne toliko epic).

OCJENA PJESME: 10/10

Wow. Slijedi 575 koja me skroz iznenadila. Prva je i jedina pjesma na albumu koja nema veselu temu. Ovdje već počinje epic djelo pomiješano sa mrvicu melankolije i razočaranja. No, ova pjesma ima ono najbolje na cijelom albumu, a to je odličan rap dio. Toliko je adiktivan da sam jedno vrijeme stalno premotavala na taj dio, ali sam kasnije shvatila da je i ostatak pjesme epic. Taj ostatak je stvarno opušten ali zvuči totalno kick-ass iz nekog razloga. Obožavam tu dinamiku izmjenjivanja laganog i brzog dijela pjesme. Riječi su isto zanimljive, te napisane u haiku formatu 5-7-5. Jedna od najboljih stvari na albumu, a da i napomenem, bila je b-strana.

OCJENA PJESME: 20/20

Prethodna pjesma je bila b-strana istoimenog singla pjesme VOICE. U njoj me najviše živcira glazba koja nije baš po mojem ukusu. Svejedno, refren je gdje se najviše sjaji, te dijelovi prije njega. Riječi na engleskom su također dosta adiktivne. Ova pjesma se vraća na veselu atmosferu albuma, no ne mogu baš reći da je jedna od najboljih.

OCJENA PJESME: 9/10


Kokoro no Sports je još jedna od odličnih pjesama na albumu, no također ne toliko epic kao ostale. Refren je glavni dio gdje se sjaji jer je veoma bouncy, catchy i vesela. Opet, nešto nedostaje u njoj, i isto kao i VOICE, nije mi se previše svidjela, iako je sasvim solidna i odlična pjesma.

OCJENA PJESME: 9/10


Have a Stroll. Uhh. Još uvijek stvarno ne znam što mislim o ovoj pjesmi. U svakom slučaju uživam u njoj, ali opet nešto stvarno nedostaje u njoj. Nekada mi je stvarno odlična, a nekada totalno dosadna. Verse-i su super, to moram priznati. Ali refren je stvarno nezanimljiv i uopće nije melodičan. Neznam. Ok pjesma, valjda.

OCJENA PJESME: 7/10

Napokon se vraćamo na epic skalu sa pjesmom Fushizenna Girl. Refren je tako catchy i stvarno odličan da sam ovu pjesmu jedno vrijeme držala stalno na repeat. Jako mi se sviđaju riječi na Engleskom te kako cijela pjesma zvuči kao nešto iz 90-tih. Jedino što mi je malo smetalo je previše korištenje verse-a (čak je korišten kao i bridge), ali to nije neki veliki problem. Sve što imam za reći: I can't stop feeling this song.

OCJENA PJESME: 20/20

Zadnja pjesma na albumu je Spice. Ovo je bila još jedna od tih pjesama za koje mi je trebalo dosta slušanja da ih zavolim. Napokon sam shvatila (i to tek nedavno) da je zapravo veoma odlično kompozirana, te da ima odličan opuštajući refren koji stvara laganu veselu atmosferu. Opet, nije nešto što bih stalno slušala, ali je odlična pjesma kako bilo.

OCJENA PJESME: 10/10


JPN je sasvim u redu album. Njegov najveći problem je to što nema nikakav flow, a niti temu. Jedino što većina pjesama stvarno ima zajedničko je da su sve osim jedne sasvim pozitivne i vesele pjesme. No natrubiti samo vesele pjesme jednu za drugom nije ono što stvara temu. Pola pjesama ima epic ocijenu, ostalih pola imaju ili 10 ili manje od toga. Sve u svemu, ovo je odličan album, ali je mogao biti puno bolji, kao što je recimo Triangle.

OVERALL OCJENA: 10/10

Nema komentara: