utorak, veljače 07, 2012

[ALBUM]YUI - I LOVED YESTERDAY

























I LOVED YESTERDAY
je 3. album YUI izdan 9.4.2008.

Otvarač albuma je pjesma koja je i promovirala album, Laugh away. Ovo je jedna od njenih dosta popularnih pjesama, a i iskreno mislim da tu popularnost zaslužuje. Pomalo je drukčija od njenih ostalih pjesama zbog toga što iako je vesela i pozitivna, nekako ne sliči na njene jednostavnije happy pjesme. Ima taj nostalgičan i epic osjećaj kroz kojeg vam se čini kao da letite u sreći dok ju slušate. Riječi su čak i prepozitivne i nostalgične te vas stvarno sveukupna tematika pjesme potpuno zabavlja, zajedno sa odličnom kompozicijom. Fenomenalna stvar.

OCJENA PJESME: 20/20


My Generation je tek još jedna od stvarno odlično produciranih stvari na albumu. Više je rock od prethodne pjesme, ali još uvijek prati pozitivnu i ohrabrujuću atmosferu iste. Obožavam dijelove prije refrena jer nekako zvuče stvarno posebno te još više obogaćuju pjesmu. Moram napomenuti da je ovo jedna od onih pjesama s kojom sam imala malo problema jer mi nije zvučala ništa posebno (pogotovo refren), no sada se to naravno promijenilo jer sam shvatila koliko je zapravo odlična. Jedna od najboljih pjesama na albumu.

OCJENA PJESME: 20/20

Također, pjesma Find me prije nije ostavljala neki poseban osjećaj u meni te sam ju smatrala dosadnom. Ali naravno, vrteći ju stalno mi je postala tek još jedna od favorita. Stvarno ima nešto u njoj neodoljivo te ju ne mogu prestati slušati. Možda je razlog zašto je pjesma teška za slušati prvih par puta to jer je dosta mid-tempo i nema neku bog zna kakvu melodiju, te ju je zbog toga lako samo preskočiti. Ipak, ovo je stvarno odlično djelo i potpuno uživam u posebnoj atmosferi koju posjeduje.

OCJENA PJESME: 10/10

Wow, mislim da je No way, iako je samo kratak interlude, najbolja pjesma na albumu (zajedno sa još dvije). Pjesma jednostavno napreduje i nadograđuje se iz epic dijela u epic dio sve do kraja. Ovo je agresivan hard rock tip pjesama koje YUI rijetko kad ima. Potpuno osjećam agresivnost i ljutnju u njoj i obožavam ju slušati kada sam ljuta ili razočarana u nekoga/nešto. Pjesma je stvarno pogođena za to, a o riječima da ne govorim. Totalno epic.

OCJENA PJESME: 20/20

Obožavam prijelaz iz prethodne pjesme u Namidairo. Iako su totalno različite tako savršeno pašu jedna uz drugu da je to smiješno. Namidairo je naime balada, i to savršena u tome. Ono što dovoljno nemogu naglasiti da je delikatesno u ovoj predivnoj pjesmi su očaravajući strings (mislim da je instrument konkretno violončelo) koje možemo čuti na početku i nakon prvog refrena u pjesmi. Taj dio je nešto najdivnije što sam čula u životu. Pjesma sama je prelijepa te stvara tužnu atmosferu sa svim tim predivnim instrumentima. Savršenstvo!

OCJENA PJESME: 20/20

Daydreamer je pjesma koja naglo mjenja tempo u upbeat rock pjesmu. Još jedan osobni favorit s albuma, te totalno kick-ass pjesma. Riječi su samo jedan dio u kojem se pjesma sjaji, a refren (kao i cijela pjesma) je stvarno brz i odličan. Imam sve same pohvale za ovo dinamično djelo, te svakako želim čuti da još ovakvih pjesama izda.

OCJENA PJESME: 20/20

Love is all je moja najdraža pjesma na albumu, i jedna od najdražih pjesama ikad. Prije od svega, moram najviše pohvaliti riječi ove pjesme jer su definitivno najbolje koje je ikad napisala. Toliko su duboke i primjenjive/protumačive na mnogo načina, te im zato možete dati vlastiti smisao. Sama pjesma je također odličje savršenosti i nečega sasvim epic. Neznam stvarno koji dio u pjesmi je bolji od kojega. Svaki je obogaćen odličnom te adiktivnom melodijom te predivnom instrumentacijom. A da ne govorim o kompoziciji te epic bridge-u... Ovo je stvarno remek djelo.

OCJENA PJESME 20/20

Slijedi dosta opuštenija I will love you. S ovom pjesmom sam također imala malo problema na početku jer pati od istih nedostataka kao i Find me, no ovdje se čak nisam mogla ni povezati s riječima jer su za razliku od Love is all veoma ograničene. Svejedno, ova pjesma mi je postala toliko slatka te sam joj čak dala i čast da ju naučim svirati. Mogu reći da je produkcija pjesme odlična, te mi se sviđaju elementi (strings) koje možemo čuti u pozadini glazbe (na koje su inače svi gluhi), i mislim da tolko obogaćuju pjesmu i daju joj pomalo nostalgični osjećaj kojeg obožavam. Sve u svemu, stvarno je odlična za slušati dok se opuštate.

OCJENA PJESME: 10/10

Prelazimo na agresivnu rock pjesmu We will go. Tek još jedna odlična rock stvar sa albuma, te jedna od najboljih pjesama. Ono što me najviše hvata u ovome su stvarno snažne i ohrabrujuće riječi. YUI kao da viče na vas "Prestanite misliti da nema nade!" i agresivnom melodijom te tempom vas nastavlja tako ohrabrivati. I svaki put pali. Neznam kako joj to uspijeva ali ova pjesma stvarno ima mogućnost podignuti vas da napokon krenete riješavati probleme (ako znate riječi naravno). Ne moram ni govoriti kako je melodija adiktivna te glazba pokreće sve oko sebe. Još jedno remek djelo (te stvarno svaka čast na ovome!).

OCJENA PJESME: 20/20

Slijedi happy upbeat pjesma OH YEAH. Ova pjesma je još jedna od mojih favorita, te ima istu temu kao i prethodno navedena pjesma, osim što je totalno suprotna od agresivnosti. Isto je ohrabrujuća ali na totalno veseli i slatki način. Puna je energije te vas refren stvarno pokrene u tempo i veselje. Versei i bridge također imaju istu dinamiku te cijela pjesma teče predivno. Jednostavno sam sucker za ovakve pjesme te ju stvarno obožavam.

OCJENA PJESME: 20/20

Nakon toga ulazimo u laganu ali totalno nostalgičnu atmosferu pjesme My friend. Melodija u verse-ima je stvarno predivna i ostane vam u glavi, a i refren nije ništa lošiji. Riječi mi se isto tako jako sviđaju, pogotovo u bridge-u. Nije ništa epic kao neke od ostalih pjesama na albumu, ali se sjaji svojom slatkošću i jednostavnosti.

OCJENA PJESME: 10/10

Singl LOVE & TRUTH nastavlja album sa svojom tužnom ali i pomalo nostalgičnom temom. Ima nešto stvarno snažno u ovoj pjesmi, te je veoma dramatična zajedno sa riječima. Također je dosta popularna među fanovima YUI, a i nije teško vidjeti zašto. Violine lijepo upotpunjuju taj dramatičan osjećaj, te je cijela produkcija odlična. Čak bih možda trebala napomenuti da mi je prvih par puta i ovu pjesmu bilo teško zavoljeti, te mi je tek kasnije prirasla srcu. Ali svaka čast, jedna od njenih najboljih balada.

OCJENA PJESME: 20/20

Mislim da se album nije mogao bolje završiti sa pjesmom Am I wrong? koja je potpisujem jedna od najboljih pjesama ne samo od YUI nego ikada. Jednostavno je nemoguće staviti te opisati ovo djelo riječima. Toliko je bolno te vas preplavljuje teškim osjećajima, te je točno zbog te jedinstvene atmosfere nisam mogla prestati slušati jedno vrijeme. Također ima glazbu koja odlično napreduje te upotpunjuje pjesmu savršeno. Ovo je jedna od onih pjesama gdje sve ovo nećete moći vidjeti na prvih par slušanja, ali kasnije polako shvaćate tu tugu i bol u njoj. Jednostavno obožavam kada tako otvorim oči prema djelu. Svaka čast na ovome.

OCJENA PJESME: 20/20

Ono što čini ovaj album mojim najdražim od nje zajedno sa HCYL jest osim toga što je preplavljen remek djelima, ima tematiku čvrstu kao kamen. A o flow-u da ne govorim. To je nešto ne što samo cijenim u albumima već mislim da je potrebno ako se želim totalno uživjeti u isti. I ne postoji mi osobno ništa gore kada album zvuči kao prokleta kompilacija (JPN od Perfume, gledam te). No svom srećom ILY je potpuno drukčiji od takvih albuma te je savršenstvo što se toga dijela tiče. Još kada uz odličnu tematiku sve pjesme su skoro epic onda znate da imate jedan od najboljih albuma na rukama. Nemam primjedbi. Ali samo moram reći da mi je tako teško sjedao album prvih par puta, haha. Ali uvijek su oni najbolji albumi koji vam na početku ne zvuče nešto posebno, samo treba vremena i volje za slušanje. Ali vjerujte mi, vrijedno je toga.

OVERALL OCJENA: 20/20


Nema komentara: