četvrtak, siječnja 08, 2009

[REVIEW][ALBUM]Ai Otsuka - LOVE LETTER













LOVE LETTER je 5. album Ai Otsuke,izdan 17.12.2008. Dospjeo je na 1. mjesto na Oricon Charts. Nakon što se izdao album avex je potvrdio da će pjesma s ovog albuma; "Bye Bye" postati re-cut singl.

Ovaj album se otvara istoimenom pjesmom,LOVE LETTER.Pjesma počinje stvarno umirujuće
i tako se nastavlja sve do kraja.Otsukin glas je stvarno pun emocija i skladba je vrlo jednostavna (samo se sastoji od klavira).Možda nije najbolja pjesma od nje,ali je gotovo savršena za svoju temu i obožavam ju.Ima nekih dijelova gdje postane malo napeto koje obožavam.

OCJENA PJESME: 10/10



Iz onako mirne pjesme prelazimo na već izdanu pjesmu (kao singl),Rocket Sneaker.Uvijek sam obožavala ovu pjesmu,a i sada.
Cijela pjesma je vesela i ima super ritam,pogotovo mi se sviđa klavir.
Ovo je jedna lagana ljetna pjesmica koju je svakako dobro slušati ako se osjećate jednostavno opušteno.


OCJENA PJESME: 10/10



Slijedi pjesma Bye Bye,koja je jedna od mojih najdražih pjesma na ovom albumu.Još jedna vesela i ohrabrujuća pjesma od Ai Otsuke,koju će izdati kao singl,i stvarno mi je drago da je Ai odabrala ovu pjesmu za re-cut singl.Opet,ono što mi je najbolje u cijeloj pjesmi je skladba klavira,jednostavno zabavna i odlična.


OCJENA PJESME: 10/10


Slijedi Kurage,Nagareboshi.Nekako mi nije baš pasalo da tužnu pjesmu stave odmah nakon tako vesele pjesme,kod nekih pjesama to uspije,ali ovdje baš i ne.No,ovo je već izdana pjesma,i još mi nije dosadila njen orijentalan ugođaj.Ova pjesma daje prelijepi ugođaj,ima jako tužne riječi i jedna je od njenih najviše upamćenih pjesama.Ova pjesma je izdana pri kraj ljeta,time i sama signalizira kraj ljeta,kao i njene ostale pjesme Kingyo Hanabi,Planetarium (koje su veoma slične da napomenem).


OCJENA PJESME: 10/10


Napokon nešto puno drugačije od ostalih radova Ai Otsuke,Ningyou je najbolja nova pjesma na albumu.Toliko je puna emocija i definitivno najtužnija pjesma od Ai ikad.Kako da to kažem?Tako je mračna po riječima,nisam mogla vjerovati koliko tuge ima u njoj.Pogotovo mi se sviđa kada odjednom pjesma skroz unagli negdje na početku,to je sigurno najbolji i najdirljivijih dijelova pjesme.
Pjesma se sastoji glavnom od klavira i violina,i većinom je prilično mirna.Riječi su jako duboke.Samo da je pjesma malo duža,ali ne žalim se.Ovo je remek djelo nešto što sam oduvijek htjela da proba napraviti.

OCJENA PJESME: 10/10

Slijedi živahnija pjesma,Kimi Fechi.Još jedna veoma zgodna pjesma za slušati.Na početku je malo smirenija,a refren je dosta glasniji ali i to je jedan odličan refren,kao i cijela pjesma.Ai pjeva stvarno smireno i nekada se malo smije kada pjeva,što je stvarno slatko.Ovo je još jedna odlična nova pjesma na albumu.

OCJENA PJESME: 9,6/10



Creamy & Spicy počinje lagano akustičnom gitarom,i cijela je pjesma opuštena,s laganim "la,la,la" u refrenu i muškim pratećim vokalom.Pjesma mi se sviđa,ali nekako zvuči kao materijal za B-strane na singlima.Ipak prati odličnosti svih novih pjesama iako mi je najmanje zanimljiva od svih njih.I da još spomenem,obožavam kako Ai Otsuka izgovara "Creamy & Spicy".


OCJENA PJESME: 7,7/10

Sada prelazimo na jednu od najbržih pjesama na albumu,Do☆Positive.Veoma vesela pjesma,ali slično kao i Creamy & Spicy,nije nešto posebno kao ostale pjesme.Dosta je catchy i sviđa mi se kada na kraju refrena Ai kaže "ii yo,OK!" jer zvuči tako bezbrižno i veoma mi se sviđaju neke pojedinosti u ovoj pjesmi.Ali sve u svemu,Ai se mogla malo više potruditi oko ove pjesme.


OCJENA PJESME: 6,9/10

Prelazimo na još jedno remek djelo,360°.Jednostavno obožavam ovu pjesmu.Ona je nešto što je pjesma Cherish bila na njenom LOVE COOK albumu,nešto izuzetno posebno i drugačije od sih pjesama na albumu.Počinje sa klavirom i nekakvim čudnim zvukom kako lupa.Cijeli refren se samo ponavlja,"kanransha,merry-go-round" i još jedna nadodana rečenica zbog kojih vam se čini kao da vas pjesma vrti u krug.Obožavam kada je Ai ovako originalna,bilo bi super da bi tako mogla nastaviti.

OCJENA PJESME: 10/10

Dokaz da Ai Otsuka uvijek mora imati barem jednu ludu pjesmu na svojim albumima,dokazuje Shachihata.Ova pjesma se sastoji potpuno od jazz-a,ali ono što je uistinu ludo je pjevanje Ai Otsuke.Dobro,možda ne ludo,ali stvarno čudno i ne primjereno za nju.Ai samo govori "da ba,da ba,da ba..." i "Shachihata" na kraju.Ipak,ovo je bilo vrlo zabavno i donosi osvježenje albumu,iako nije nešto što bih toliko slušala.


OCJENA PJESME: 6/10


Sada imamo već izdanu pjesmu,One X Time.Nikada mi se prije nije toliko sviđala ova pjesma,ali sada je već puno puta slušam i jako mi se sviđa.Obožavam način na koji Otuska pjeva,i cijeli sastav glazbenih instrumenata je super.Isto tako još jedna od zanimljivijih skladba klavira i gitare.

OCJENA PJESME: 8,2/10



Još jedna prije izdana,ali puno drugačija pjesma,Pocket je moja najbolja pjesma na ovom albumu.
Počinje sa usamljenom skladbom klavira koji prati Otsuku sve do refrena,u kojemu se još uključuje i gitara.Ima savršen refren kao što je i cijela pjesma.Pjesma stvarno daje prelijepi zimski ugođaj i obožavam ju slušati i gledati kako snijeg pada.Pogotovo mi se sviđa orkestralni dio u pjesmi (nakon refrena).Pjesma u isto vrijeme zvuči tužno i slatko.Volim kako tiho i duboko završava.


OCJENA PJESME 10/10

I zadnja pjesma je ono što obilježava Ai Otsuku kao osobu,Ai.Pjesma je jednostavno prelijepa,ako ne znate što naziv znči;ljubav.Tako ohrabrujuća pjesma koja govori o ljepoti najvažnije stvari na svijetu,ljubavi.Riječi su stvarno ohrabrujuće,a dio koji mi se najviše sviđa je "Nemojte biti zbunjeni time,jer ima puno boljih stvari.Nemojte biti zbunjeni time,jer ima puno ljepših stvari za prisjećivanje."Obožavam ovu pjesmu od početka do kraja.Sviđa mi se kako su na kraju dodali zbor djece da pjeva,stvarno stvaraju nježnu atmosferu.

OCJENA PJESME: 10/10

Da budem iskrena,kada sam prvi put čula ovaj album,nije mi se nikako svidjeo.Ali sam tek nakon nekog vremena shvatila kako su odlične skoro sve nove pjesme,tako da mislim da Ai zaslužuje imati 10/10 ocjenu na kraju.Ipak,nisu sve pjesme bile baš savršene za to.Bez obzira na ocjenu,ovo je odličan album koji definitivno vrijedi da se kupi.

OVERALL OCJENA: 9,5/10

Nema komentara: