utorak, listopada 06, 2009

[SINGLE]alan - Kuon no Kawa

























Kuon no Kawa je 9. singl alan, izdan 8.4.2009. i dospjep na 3. mjesto
na Oricon Charts. Valja spomenuti da je ovo prvi singl od alan koji je bio u top 10 tjedno i šesti dan nakon izdanja je odjednom skočio na prvo mjesto i zbog toga je postala prva Kineska pjevačica da dospije na broj 1. na Oricon Charts.

Kuon no Kawa je još jedna tradicionalno orijentirana pjesma od alan. Počinje dosta naglo, a nakon toga je veoma tiha i miješa se sa niz prelijepih instrumenata i mirnog glasa alan. Cijela pjesma ima nekakvu mračno hladnu atmosferu i stvarno mi se sviđa kako pjesma mirno napreduje do prvog refrena. Prvi verse dota dugo traje, ali zbog toga je drugi skroz skraćeni, što je pošteno. Naime, refren je brilijantan. Toliko je napet i odlično kompoziran, kao i odlična atmosfera u pjesmi. Obožavam zadnji refren, kada alan malo doda svoga potpisnog tibetanskog wail-a jer se stvari stvarno pobrzaju i postaju još napetije, i s time pjesma ispari sa mističnim zvukovima. Cijela pjesma mi daje osjećaj kao da sam izgubljena u planini... (bolje da prestanem pričati gluposti ovdje... :D). Ovo je uistinu jedna od pjesama od alan koje ću dugo pamtiti.

OCJENA PJESME: 10/10

Sve što slijedi je Kuon no Kawa i RED CLIFF ~kokoro.ikusa~ na kineskom, a preimonovane su kao Chi Bi: Da Jiang Dong Qu i Xin·Zhan: RED CLIFF u što ne želim ulaziti jer kao prvo jezik je kineski koji me ne zanima toliko, a i pjesme su iste samo na drugom jeziku pa mislim da nema ništa više za komentirati, a recenziju od RED CLIFF ~kokoro.ikusa~ imate na Voice of EARTH albumu, a i recenzirati ću je ponovo u slijedećim reviewima. Ovo je ok dodatak, iako bi meni bilo puno bolje bez njega, jer ovo je ipak japanski singl od alan, ne kineski. Ja kažem neka ona ostavi svoje kineske pjesme na svojim kineskim albumima :D Ja uopće ne slušam njene kineske albume, zato jer jedino što slušam je Jpop a i ne propuštam previše toga jer većina njenih kineskih stvari je obrada njenih japanskih tako da :D.

Kuon no Kawa je bio još jedan čvrst singl alan. Nadam se više ovakvih pjesmama od alan jer je to nešto u čemu je ona najbolja. Kineske dodatke ovom s
inglu uopće ne gledam, dakle, za mene je na singlu samo 01.Kuon no Kawa i 02.Kuon no Kawa (Instrumental), i iskreno mislim da je samo s tim mogao odlično proći. Ali dodali su RED CLIFF zbog filma pa to razumijem...

OVERALL OCJENA: 10/10


Nema komentara: