ponedjeljak, travnja 16, 2012

[SINGLE]Kalafina - to the beginning





















to the beginning je 10. singl Kalafine, izdan 18.4.2012.

Moram priznati da kada sam prvi put čula to the beginning, mislila sam kako je ovo definitivno njihiva najslabija A-strana do sada. Prije svega moram reći da je ovo više FictionJunction pjesma (još jedna grupa Yuki Kajiure u kojoj su čak i Wakana i Keiko) jer po zvuku nema tipičan Kalafinin "trademark". No i sa time svime, ova pjesma je po mojem mišljenju tek još jedno remek djelo od njih. Nakon malo vremena shvatila sam kako je djelo dinamično i dramatično (s time ima i puno emocija) te me pomalo podsjetilo na sprinter. Jedino zbog čega to the beginning pomalo pati je pomalo "neuklopljena" kompozicija. S čime želim reći da na primjer verse-i i refren ne zvuče kao da su jedna pjesma već nekako su previše odvojeni i zvuči kao da odjednom preskočimo u sasvim drugu pjesmu. No ovo me uopće ne smeta više i stvarno mislim da je pjesma odlična. Također, sviđa mi se kako su pjevačice ravnomjerno raspoređene i svaka pjeva po nešto. Bridge je dosta zanimljiv, a pogotovo obožavam Wakanine vokale nakon bridge-a (koji su mi na početku zvučali kao da se previše muči pjevati note, ali sada su mi odlični iz nekog razloga). Sve u svemu, još jedna predivna stvar od njih.

OCJENA PJESME: 20/20

B-strana singla je veličanstvena manten. Moram reći da me i ova pjesma pomalo iznenadila jer je nemogu usporediti sa njihovim prijašnjim pjesmama. Dosta zvuči tradicionalno, ali i mistično te napeto. Instrumentalni dio sa orkestrom kojeg možemo čuti 3 puta u pjesmi je stvarno i previše epic te je veliki razlog zašto toliko slušam pjesmu. Dok ju slušam mašta me odvede na daleke svijete, a to je nešto što najviše volim kod Kalafinine glazbe. I definitivno, ova pjesma je puno više "Kalafina-ish" nego A-strana, no mislim da su na istoj razini epicness, te ne preferiram jednu više od druge. Struktura ovog djela je pomalo zbunjujuća jer se ne sastoji od obične formule "verse-refren-verse-refren-bridge-refren", no mislim da je to veliki plus. Još jedna od njihovih predivnih i očaravajućih B-strana.

OCJENA PJESME: 20/20

Yuki Kajiura je kompozirala još jedno remek djelo od singla za Kalafinu, a iskreno to sam i očekivala. Uopće me ne iznenađuje da su obje pjesme predobre te se veselim njihovom slijedećem singlu, kad god da bude. Također, preorderala sam ga samo za 40 kn na CDJapan-u, inače bi me koštao 120 kn. (zbog frequent shopper points). Već su ga poslali danas i jedva čekam da ga dobijem.

OVERALL OCJENA: 20/20












Nema komentara: