subota, studenoga 29, 2008

[SINGLE]Aoyama Thelma - Mamoritai Mono














Mamoritai Mono je 4. singl Aoyame Thelme,izdan 12.11.2008.Dospio je na 11. mjesto na oricno charts.

Mamoritai Mono je stvarno lijepa i ohrabrujuća pjesma.Kada sam prvi put
gledala spot nije mi se baš svidjela,neznam zašto,mislila sam da je glazba loša,
ali kada sam je još nekoliko puta slušala i shvatila kako su riječi dobre,toliko sam zavoljela
ovu pjesmu da sam je slušala svaki dan kada sam išla u školu.Stvarno prelijepi refren,obožavam Thelmin glas,stvarno je lijep i umirujuć.

OCJENA PJESME: 10/10

B-strana ovog singla je MADONNA.Bez obzira na to koliko mrzim naziv ove pjesme (jer prvo što bi ljudi pomislili je američka pjevačica Madonna...ali to nema veze s njom :)),ona je nešto preodlično!Zvuči dosta kao nešto što amerikanci rade od glazbe svaki dan,ali je ipak Thelma napravila to na svoj način,i zvuči stvarno odlično sa predobrim beatovima.Cijela pjesma je jednostavno super.

OCJENA PJESME: 10/10

I...što da kažem? Definitivno nisam očekivala da će me Thelma ovako iznenaditi!
Nisam baš previše voljela njezine ostale pjesme, ali zbog ovog singla sam njezin službeni obožavatelj!

OVERALL OCJENA: 10/10

Nema komentara: