petak, rujna 11, 2009

[SINGLE] JASMINE - sad to say




















sad to say
je prvi (debut) singl Japanske pjevačice JASMINE izdan 24.6.2009. Dospjeo je na 7. mjesto u Oricon Charts sa ukupno prodanih 29,772 kopija singla.

sad to say je nevjerojatna pjesma. Ovo je jedna od najboljih pjesama koje sam čula ove godine.
Pjesma je jako catchy, riječi mi se stvarno sviđaju, i kompozicija je odlična. JASMINE ima stvarno dobar glas, iako malo zvuči američko što se uklapa u njezin stil, kojeg totalno "kopam". I još nešto što mi se sviđa u pjesmi (jer me totalno nasmijava) je kada JASMINE kaže "my heart was almost broken, with f***ing sorrow, f***ing sorrow", to je zapravo bilo prvo što mi je privuklo pažnju na ovu pjesmu. Pjesma je preplavljena tužnim osjećajima, što nam čak i govore violine pri kraju prvog i drugog versea, koje zvuče prelijepa, i sveukupno mješanje klavira s njima.
Odlična pjesma koju obavezno trebate poslušati.

OCJENA PJESME: 10/10

i'm in luv wit u [1989 remix] je umanjila moja očekivanja od ove pjevačice. Pjesma ili remix, što god bila, nije ništa posebno, ali je ok. Ali nakon sad to say sam očeivala nešto isto tako cool. Isto mi se ne sviđa način na koji stalno ponavlja "i'm in luv wit u", iako su drugi dijelovi ok.

OCJENA PJESME: 6/10

Koi počinje veoma interesantno. Ali problem mi je bio to što ova pjesma zvuči veoma Američko. Iako sam navikla na tu u Japanskim pjesmama, ovo je ipak iznimka. Svejedno nije nešto zanimljivo. A i engleski dijelovi u pjesmi zvuče čudno. Kao što sam rekla, ništa posebno,

OCJENA PJESME: 4/10
NOVA OCJENA: 20/20 (pogledajte "GOLD" recenziju)

i'm in luv wit u [laid back remix] je samo malo sporija verzija iste pjesme. Ovaj nepotreban remix mi nije pomogao toliko da zavolim pjesmu. Tako da, ne hvala.

OCJENA PJESME: 5/10
NOVA OCJENA: 10/10 (zapravo mi je pomogla da zavolim pjesmu, ovo je jedina verzija pjesme koja mi se sviđa i upravo ju volim što zapravo zvuči laid back i jako volim verse dijelove.)

JASMINE je prva pjevačica koju sam upoznala otkad je debutirala, i zavoljela ju. Iako mi je njen stil izgledao čudno na početku kada sam vidjela sliku, sad to say je predobra pjesma. Iako je ostatak singla zaboravan, sad to say je definitivno vrijedna svih pohvala. Sretna sam reći da ću od sada pratiti JASMINE i radujem se njenom novom singlu "No More". I zbog sad to say (jer zbog drugih pjesama ocjena bi bila 4/10), singlu dajem sljedeću ocijenu:

OVERALL OCJENA: 9/10


Nema komentara: