nedjelja, listopada 18, 2009

[SINGLE]Namie Amuro - Put 'Em Up

























Put 'Em Up je 23. singl Namie Amuro, izdan 16.7.2003. Dospjeo je na 7. mjesto na Oricon Charts, i ovo je najmanje prodavaniji singl od Amuro do sada.

Put 'Em Up je kick-ass pjesma, koja se definitivno zaslužila prodati više nego što je. Ovo je lako i moja najdraža pjesma od Namie jer je jedna od najviše catchy pjesama koje sam čula u životu. Doslovno sam ovu pjesmu slušala non-stop na repeat jer je se nikako nisam mogla zasititi. Refren je preadiktivan, a kada pomiješate to sa zabavnim riječima, dobijete win-win pjesmu. Glazba je stvarno odlično izvedena sa ostatkom pjesme, i versei su skoro pa i adiktivni kao i sam refren. Ova pjesma je stvarno odlično obrađena, i lako drži zanimljivu atmosferu slušatelju kada je prvi put čuje, a kasnije, ili možete zamrziti ovu pjesmu ili postati ovisni o njoj. Pogotovo mi se sviđaju riječi prije refrena "Then I can go out. I can mess around. Ain't nothing new, anything you do I'll do it better than you. Fine, I can play games. I can do the same." jer zvuče toliko otkačeno i epic.

OCJENA PJESME: 20/20

B-strana, exist for you nas nimalo ne razočarava nakon remek djela. Ovo je balada, koja je većina sa gitarom i lakšim beatovima u pozadini. Instrumenti mi se stvarno sviđaju, pogotovo gitara u pozadini koja daje tako tužan osjećaj pjesmi. Refren je preodličan. Ima dosta background vokala koji stvaraju tako ugodnu atmosferu, pogotovo pri kraju. Ova pjesma je savršen dodatak singlu, i jedna je od najljepših balada od Namie, barem za mene.

OCJENA PJESME: 10/10

Ovo je apsolutni win-win singl, sa obje savršene pjesme. Nikako mi nije jasno kako je ovo najmanje prodavaniji singl od nje. Ali dobro je znati da su njen najprodavaniji singl, CAN YOU CELEBRATE? i njen najmanje prodavaniji, Put 'Em Up zapravo oba dva epic singlovi. Cover za Put 'Em Up mi se stvarno sviđa, da dodam.

OVERALL OCJENA: 20/20

Nema komentara: