petak, srpnja 20, 2007

[REVIEW][SINGLE]Yuna Ito - Mahaloha





Mahaloha je osmi singl Yune Ito i dospio je
na 5. mjesto po prodaji (wow!).
Yuna Ito je na ovom singlu surađivala sa
Microm iz Def Techa.



Mahaloha je nova ljetna pjesma Yune Ito koju obožavam!Istina je da baš i nije dobro ispalo
to što je Micro pjevao s Yunom u ovoj pjesmi jer mi njegov glas nije baš nešto :(
Ali zapravo mi to uopće ne smeta jer ova pjesma je pravi ljetni hit i skroz mi se sviđa i na kraju sam shvatila da Micro nije zapravo tako loš,lol.
Pjesma ima ugodni zvuk gitare a pogotovo mi se refren svidio.Pjesma je malo na engleski tj. cjeli refren je na engleskom,ali to je OK.Ovo je još jedna ljubavna ljetna pjesma koja će vam se sigurno svidjeti prvi put kad je čujete.Inače,Mahaloha na havajskom znači "Hvala onima koje volimo".



OCJENA PJESME: 9/10



Sljedeća pjesma je Shining On,koja zvuči prilično,ah kako da to kažem...dosadno...opet....
Naime,nije tako loša poput onih na albumu (pokušavam to zaboraviti).Ali refren zvuči
malo zabavniji,ali opet moglo je bolje...



OCJENA PJESME: 5/10


Remix od Stuck on you (jedna od mojih najdražih Yuninih pjesma) se zove Stuck on you -Reggae Disco Rockers Kiss-.Po meni remix je dosta loš i mislim da samo kvari pjesmu i jednostavno ga ponovo ne mislim slušati jer zvuči dosta iritirajuće.



OCJENA PJESME: 3/10


To bi bilo to,samo još instrumental za Mahalohu.
Sve u svemu singl mi se svidio zbog A strane (Mahaloha),ali bih i voljela da je B strana (Shining On) bila dobra pjesma.

OVERALL OCJENA: 6,5/10





Nema komentara: